Byta mat, men till vad?

Sv: Byta mat, men till vad?

Okej. Får ta hem och testa. Dom klarar sig på fri tillgång RC iaf, utan att bli för tjocka.

Tack :bow:

Tyvärr verkar det vara rätt många katter och hundar som har fått allargiska reaktioner av Orijen, tex klåda och vissa har fått riktigt dårlig mage även om de har fått vänja sig vid fodret sucsesivt.
Är det så alltså!? Efter en tid med Orijen blev min ena kisse pälslös på magen och resten av pälsen blev allmänt trist och tråkig. Hon har alltid haft jättemjuk och fin päls. Nu får båda katterna äta RC Skincare som tidigare och pälsen på magen växer sakta men säkert ut igen.

Advance kanske?
jobbade i djuraffär ett tag och chefens katt blev allergisk( mot kyckling), han gick över till advance och det funkade väldigt bra. de blandar tydligen inte i något annat som inte ska vara i fodret för just den smaken.

hej! en av mina katter fick utslag och tappade pälsen på kroppen när hon åt rc. åkte till vet och han trodde att det var allergi. testade byta till eukanuba och nu har utslagen försvunnit.:idea:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 819
Senast: fixi
·
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 186
Senast: WildHorse
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 524
Katthälsa Hej, skriver denna tråden i hopp om att få andras tankar kring min situation, kanske finns det någon som varit eller är i samma sits...
2
Svar
32
· Visningar
7 086
Senast: canine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar