Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Helt plötsligt kände jag mig väldigt tacksam vid min mamma som sett till att katten bort i stallet och inte inne! Jag mår dåligt dom få gångerna katten tagit en mus och lämnat den i stallgången, tycker så synd om mössen.
vi hade en katt för ett par år sedan som kom hem med en hare!!
Fatta att man blev förvånad! var inte riktigt fullvuxen men ingen unge heller! Därimot hade katten kattungar som var ute och lekte med Hare när hon släpat hem den..
Haren måste varit väldigt sjuk eller redan död, när hon tog den, vet inte annars hur det kan ha gått till
Åh nej fjärillar tycker jag inte om att dom tar. Så onödigt, så oskyldiga.. Men men, sånt är livet. Mina verkar turligt nog hålla sig till fåglar och gnagare. Änsålänge...
Hundavel & Ras För vissa raser, kanske. Men som jag skrev tidigare, jag har åtminstone hos boxer sett ganska stor variation inom en och samma valpkull...
Ekonomi & Juridik Ja men verkligen.
En av mina förra åkte jag av pga något som jag inte såg, krossade två ryggkotor. Världens snällaste häst, men om han...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.