Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Ett par rexar ska flytta hem till oss! :love: http://i19.photobucket.com/albums/b190/Dill_Katt/bosseisidor.jpg
Svar
12
· Visningar
1 005
Senast: Yrja
·
M
Övr. Katt Jag har en undran som min vän fråga de mig. Hennes ena katt, en perser(med stamtavla) har fått astma. Räknas det som ett dolt fel...
Svar
3
· Visningar
1 332
Senast: Sol
·
M
Övr. Katt http://www.youtube.com/watch?v=GmwqpHsMExg
Svar
9
· Visningar
951
Senast: lisarr
·
Övr. Katt Min honkatt gäspade precis i ansiktet på mig och jag höll på att kräkas! :eek: Båda katterna är hittekatter som när jag tog in dem...
Svar
17
· Visningar
1 379
Senast: Marvin
·
Övr. Katt Måste bara få visa världens sötaste julbild på min katt: :love: Ha ni sötare så visa jättegärna dom!^^
Svar
12
· Visningar
1 220
Senast: Annie_92
·
H
Övr. Katt jag undrar bara om någon kan ge mig tipps på god mat till katten, han har fått nytt foder men vägrar att äta sedan har han jättelätt att...
Svar
6
· Visningar
4 229
Senast: Helene78
·
Övr. Katt På min kisse via en bild på hans tänder? Han hittades med 2 systrar när skolan började, det var väl runt den 20 augusti. Bilden är...
Svar
2
· Visningar
899
Senast: jerseyko
·
Övr. Katt VARFÖR är det mycket svårare att lita på en katts rumsrenhet än en hunds?! Jag vet att jättemånga kommer att tycka att deras katt...
Svar
12
· Visningar
1 252
Senast: Bison
·
Övr. Katt Hallå! Jag har 2 stycken underbara flickor på ca 9 månader. Har en del leksaker till dom men ändå så river dom järnet, har nog inte...
Svar
12
· Visningar
1 306
Senast: Sotis
·
Övr. Katt För tre månader sen försvann min älskade lilla Mi spårlöst. Men efter att ha pratat med ett par husägare på granngatan påstod de se...
Svar
5
· Visningar
1 053
Senast: Reykur
·
Övr. Katt typ en sån här... www.petco.com/product/14467/Clevercat-Top-Ent... finns det att köpa i sverige?? jag har letat och letat...
Svar
9
· Visningar
1 387
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Min Rustie lånades ut till en söt liten devonhona tidigare i höst. I lördags kom bebisarna! Natten mellan 19-20/1. Två små söta pojkar...
Svar
3
· Visningar
854
Senast: Reykur
·
Övr. Katt *S* Idag har mina kissar haft kul. Eller ja, så kul kanske det inte var egentligen men jag kan iaf inte låta bli att skratta. Under...
Svar
3
· Visningar
856
Senast: TeamVM
·
Övr. Katt Mina katter är ju lite som dom är.. hrrrm :angel: Men jag har försökt länge nu med att lära dom att vissa ställen är "off limits"...
Svar
8
· Visningar
883
Senast: Illiana
·
Övr. Katt Nån som vet hur vanligt det egentligen är att kastrerade kattor löper? Och vad det beror på att vissa fortsätter löpa?
Svar
9
· Visningar
982
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Min ena katt tappar hår i kopiösa mängder, jag märkte det först för någon vecka sedan, då det var en massa svarta tussar på hallmattan...
Svar
5
· Visningar
784
Senast: SusieQ
·
F
Övr. Katt :confused: Just vad rubriken säger... Mina föräldrar bor i radhusområde och där har X antal hus utekatter och det har aldrig tidigare...
Svar
11
· Visningar
1 362
Senast: humlanotrocadero
·
C
Övr. Katt Vi har fått ett nytt tillskott i familjen. Totalt onödigt, men det här är Sixten och han är 6 veckor gammal. Jag & Karln väntar...
Svar
14
· Visningar
1 080
Senast: citra
·
P
Övr. Katt Hej! Vissa kanske minns min förra tråd. http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=842120 Skrev att min kära Linus hade fått...
Svar
17
· Visningar
1 648
Senast: mizzcat
·
F
Övr. Katt Den första februari, får jag och min familj hämta våran söta kattunge,som då är 12 veckor :rofl: och nu skulle vi behöva lite hjälp...
Svar
17
· Visningar
46 748
Senast: AnnikaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama