Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

T
Övr. Katt Är beredd på en jätte disskution här nu näe jag tar upp detta ämne!:D Men jag kan verkligen inte förstå er som har bjällror på era...
2
Svar
26
· Visningar
5 859
Senast: Kat
·
Övr. Katt Vad gäller för vaccinationsschema för katter?? Grundvaccinering?? Revaccinering?? När är lämplig ålder att avla på sin katt? När kan...
Svar
8
· Visningar
1 278
Senast: Sol
·
Övr. Katt och har ni bilder på en katt med likadana färger? nu har jag inga fina bilder på denna katt, men man ser ju henne i alla fall, det är...
2
Svar
26
· Visningar
3 075
H
Övr. Katt Jag har en 6 årig hankatt som har vart hård i magen flera dagar, har gett honom paraffinolja och tom lavemang, det har kommit ut en del...
Svar
5
· Visningar
868
Senast: Helene78
·
Övr. Katt Våra små gullisar har kommit hem nu... Lilla Skye - Helig Birma Gozan - skogis/huskatt Trazla - Devon Rex/huskatt Dom...
Svar
7
· Visningar
1 047
Senast: Wild Rein
·
Övr. Katt Visst kan honkatter gå runt å "småpissa" lite överallt då dom löper?
Svar
4
· Visningar
740
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt här är chevan född 12aug-07 ett jättebra sov ställe:smirk: hjälper husse fick henne i födelsedagspresent =)
Svar
9
· Visningar
912
Senast: Trixa
·
Övr. Katt Hur löser man detta med kattlåda när man har klåfingrig bebis samt hundar? Kattlåda med tak- funkar dessa? Min bor köpte en sådan...
Svar
7
· Visningar
3 390
Senast: Druvan
·
Övr. Katt Vilket land har dom mest exklusiva Birmorna?? Jag har förstått att en del importeras från Australien? Jag har hittat Birma i USA hos en...
Svar
2
· Visningar
880
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt ja, just nu känns det så. sitter här och funderar på hur sjutton jag ska få på lösningen i nacken på kissarna. antingen är jag jävligt...
Svar
10
· Visningar
778
Senast: tindra
·
Övr. Katt Har en kattunge, c:a 4-5 månader som jag min idiot:( släppte ut då jag trodde att när hon varit hos oss i 3 månader borde hon väl vilja...
Svar
9
· Visningar
8 138
Senast: Popplin
·
K
Övr. Katt Har länge grubblat över vad som kan vara felet med en av våra katter. Det är en så kallad vandringspokal som hamnade hos oss för ca två...
Svar
16
· Visningar
4 417
Senast: SusieQ
·
J
Övr. Katt Så blev det i går i alla fall! Jag som trodde jag har blivit för osmidig.Allt började med att jag hörde ngt ute och när jag öppnade...
Svar
8
· Visningar
1 030
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Undrar om någon har lite basic info att ge om rasen Devon Rex?? Lite allmänt om rasen, egenheter, temperament m.m.... :)
Svar
9
· Visningar
1 547
Senast: Wild Rein
·
Övr. Katt Asfaltsflickan ska bli kattmatte igen! :bump: Nu har jag varit på katthemmet och tingat de här två skönheterna: :love: (och jag...
2
Svar
24
· Visningar
2 194
Senast: cili
·
Övr. Katt Jag sitter och tittar på perser på blocket och tycker att jag ser just korsningen perser/skogis i var och varannan annons. Är detta en...
2
Svar
20
· Visningar
7 143
Övr. Katt Är det svårt? Vill inte behöva brottas med kissen för att få in honom i buren och åka till vet i onödan. Och vid kastreringen sa vet att...
Svar
5
· Visningar
1 189
Senast: loveponies
·
T
Övr. Katt Jag kom på att jag aldrig invigt mig och min katt på "riktigt" här på katt forumet, så here we go!:D Hon föddes den 5 agusti-07, tsm...
Svar
7
· Visningar
1 137
Senast: TaylorSwift
·
M
Övr. Katt Jag passar en katt, som ska vara här en vecka. Hur gör jag för att den ska känna sig trygg? Katten är en liten hona på 1,5 år som aldrig...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
9 574
Senast: Midi
·
Övr. Katt tossan har börjat kraffsa brevid matskålen efter hon äter..och även utanför lådan när hon grävt över kiss och bajs- detta har börjat...
Svar
6
· Visningar
1 642
Senast: LillaQ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama