Pellets i kattlåda?

Sv: Pellets i kattlåda?

Hallå?! Hur kan ni säga att pellets är dåligt. jag kan förstå att det inte skit :angel: i en vanligt kattlåda men vi har en Pee-Wee hemma, HELT UNDERBAR! Visseligen är det inte kattens favoritlåda men så jävla enkel att hålla ren, det luktar kanppt något kiss alls, plus att när katten kissar ramlar kisset ner i en låda under lådan.

Pee-Wee består av två lådor i en... en vit och en röd.. i den vita finns det rutmönster i botten som lätt släpper igenom att spån som blir av pelltsen efter katten har kissat i så alltså lägger man all rent pellets i den vita... Sen ställer man in den röda under den vita och sen när man ska städa är det bara att röra runt lite extra om katten inte skrapar tillräkligt själv, och bajset tar man lätt upp eftersom det inte åker ner igenom!

Jag älskar lådan! Det kommer du med att göra om du provar den... Finns att köpa i välsorterade djuraffärer!

P.S Den har höga kanter med d.s :banana:

Liknande trådar

Katthälsa Jag har skrivit om att Kjellie grävt i min mans stora chilikrukor. Jag har tänkt att han antagligen är osäker/stressad eftersom han nyss...
Svar
6
· Visningar
1 550
Senast: Bapelsin
·
Katthälsa Hej! Ska få hem en ny katt imorgon, hon är 3 år och ska enligt nuvarande ägare vara trygg och social så tror inte det kommer vara några...
Svar
2
· Visningar
772
Senast: mandaaa_
·
Övr. Katt Vad har jag gett mig in på? Om två veckor flyttar en till katt hem till mig! En fantastiskt söt liten birma flicka blir det och jag kan...
Svar
4
· Visningar
925
Senast: Elisha
·
Katthälsa Jag har varit iväg på en "minisemester" i några dagar, utan katterna. När jag kom tillbaka berättade mina föräldrar att den kattsäng jag...
Svar
4
· Visningar
1 260
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama