Kattutställningen i Örebro

Sv: Kattutställningen i Örebro

Det har jag missat att det är, stod det på bekräftelsen? Ja det är ju himla smidigt iaf, slipper man hålla koll på det :)

*knapplan*
Jag skadit med min bengal, varan andra utstallning.Ska bli skoj med sa manga katter.

Jag pratade med minsta sonen igår om utställningen, så det lutar åt att han och jag åker...Jag ska gå in på lager 157 när jag ändå är i örebro o köpa några t-shirts o linnen, superbra kvalitet och passform för 29 kronor!!!

Aahh, nu läste jag inbjudan för 5:e gången och då hittade jag det :) Ja det är ju väldigt skönt, som på "den gamla goda tiden" ;)

NerK har alltid assistentburet :)

Usch, jag är skitnervös. Får gömma mig i andra delen av lokalen när Abbie ska upp :o

Det visste jag inte, har aldrig varit hos dom innan, men det var ju väldigt bra :)

Haha, ja jag förstår dig, jag blir helt hispig när min lilla strumpa ska upp :D

Jag brukar åka till Örebro ponnyavelsförenings utställning på kvinnersta och ställa ut mina pållar, så jag vet vad nervöst det är...Jag kan inte äta o inte prata och är knappt kontaktbar! Dessutom ska jag springa runt i ringen!

Jag pratade med minsta sonen igår om utställningen, så det lutar åt att han och jag åker...Jag ska gå in på lager 157 när jag ändå är i örebro o köpa några t-shirts o linnen, superbra kvalitet och passform för 29 kronor!!!

Vart ligger Lager 157? och vad är det för något, blev nyfiken:D närheten av utställningen?

Raw;Lager 157 är en outlet som finns på några andra ställen i Sverige och numera även här i stan. Den ligger passande nog precis bredvid mässan :)

Åh, va bra! Då kan man ju ta en shopping-tur när väntar blir för lång :) Jag har varit på lager 157 innan men aldrig i Örebro, kan ju va kul att se vad dom har där :)

Nån mer som har börjat med förberedelserna nu? Idag ska min ena hona få inpackning och sen blir det bad för henne imon, den andra honan får inpackning imon och bad på onsdag och sen blir det pudring torsdag-fredag :)

Abbie får bada imorgon. Eventuellt frå Yoga sympatibada, hon kan vara lite dum mot Abbie när Abbie är nybadad.

Hur gick det för er igår, ni som var där, jag kom tyvärr inte iväg.(låg hemma i kräksjuka)

Ja, hur gick det för er utställare?
En bekants devon som en vän till mig fött upp blev BIS kastrathona kategori III igår. :banana:

Abbie tog sitt sista CAP och blev Premier. Äntligen!

Jag tog inga bilder själv, dock gjorde några bekanta det så kanske kommer det sen.

Mi bengal fick sitt CAP :banana:. Domaren gillade honom skarpt och han fick komma upp för nominering men där blev vi slagna av en "perfekt" Abnisser men jag är jättenöjd ändå.

Tack :bow: :D

Abbie var jätteduktig, men var lite trött framåt eftermiddagen. NOM förlorade vi till en ryss.

Mi bengal fick sitt CAP :banana:. Domaren gillade honom skarpt och han fick komma upp för nominering men där blev vi slagna av en "perfekt" Abnisser men jag är jättenöjd ändå.

Skoj, Grattis till dej oxå :bump:

Liknande trådar

Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
476
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
781
Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 048
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 555
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar