Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

L
Övr. Katt ... vad är de egentligen? hört att katter som trampar mycket tagits för fort från sin mor, och varför spinner egentligen katter? var...
2
Svar
21
· Visningar
2 173
Senast: Kat
·
Övr. Katt Blää... Kom upp på logen och möttes av en äcklig spya med bandmask i som nån av katterna har lagt! Katterna har aldrig haft det innan...
Svar
2
· Visningar
865
Senast: Royal_724
·
M
Övr. Katt I lördags kom sambon hem med ännu ett kattfynd, en som hon köpt hö utav som hade fler katter än dom behövde, min första tanke var...mmm...
Svar
1
· Visningar
859
Senast: tindra
·
Övr. Katt Åh, i Januari är hon leveransklar och kommer hem till oss...Den sötaste lilla dunboll man har sett... Vad kallar man en kisse som...
2
Svar
27
· Visningar
2 081
Senast: Wild Rein
·
Övr. Katt Nu ska en katt flytta hit till min och pojkvännen. Min sambo är väldigt noggrann så det inte luktar för illa och så, så jag behöver...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 493
Senast: Domino_s
·
Övr. Katt God jul alla bukare från Mr Moonlight :) [/IMG]
Svar
2
· Visningar
782
Senast: Wild Rein
·
I
Övr. Katt Hej! Jag har en katt som är 2 år. HAn började sitt liv som ute katt, sen så var jag tvungen o flytta till lägenhet för några månader...
Svar
2
· Visningar
1 060
Senast: JustME83
·
Övr. Katt det är så att vi just flyttat till ett hus på landet och har i flera månader sett en liten mager och tuffsig kisse sitta mitt inne i en...
2
Svar
31
· Visningar
2 890
Senast: Gullan86
·
Övr. Katt ja, det är ju inte bara vi människor som ska skämmas bort och gotta oss, så vad serveras på kissarnas julbord? :D
Svar
9
· Visningar
820
Senast: Drottningen
·
Övr. Katt Jag har 2st innekatter, men den ena ska kapa sladdar. Hur får jag honom att sluta med det. Hans lista kan göras lång: 4 laddare till...
Svar
6
· Visningar
896
Senast: Kiowa_
·
Övr. Katt Hur gör man? Är det som man ger genom maten eller spruta? Min lille kattunge kräks långa maskar i rosa spyor...:cry: Ska ringa vet...
Svar
8
· Visningar
1 657
Senast: Amber_89
·
S
  • Låst
Övr. Katt 1. När kan man kastrera en katt? ( hur gammal)
Svar
3
· Visningar
943
Senast: Galore
·
Övr. Katt Jag och rexarna vill tacka er på katt för en trevlig tid, samt önska God jul och Gott nytt år! God Jul!
Svar
4
· Visningar
871
·
V
Övr. Katt Jag är på jakt efter en stor kattlåda med lock. Har en nu som är 55*40*40 men behöver en som är åtminstonde 1 dm längre. Hittills har...
Svar
1
· Visningar
1 526
·
Övr. Katt Vi har nu, med lite med kort tid kvar, börjar omplanera julen. Från början var det tänkt att sambon skulle vara hemma över julen och...
2
Svar
23
· Visningar
2 158
Senast: malumbub
·
K
Övr. Katt Jag har fyra katter hemma, en syskonkull. Skulle bara vara två men när de två andra syskonen skulle avlivas tog jag dem med. De 1 år och...
Svar
2
· Visningar
991
Senast: Kyria
·
G
Övr. Katt Nu har jag provat Feliway och det blev bättre men inte helt bra. Hon bajsar en den utanför lådan fortfarande hemma hos mig. Men de...
Svar
5
· Visningar
1 066
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Brockenmoor Kashi önskar alla en god jul
Svar
19
· Visningar
1 572
Senast: alazzi
·
K
Övr. Katt Personer som följt med i mina röriga inlägg de senaste dagarna kan ha förstått att två av mina katter blev dåliga förra veckan. En av...
Svar
13
· Visningar
1 345
Senast: mallotten
·
Övr. Katt Det luktar bajs lite här och därm, lite då och då. Hon har inte gjort bort sig på golvet eller någonstans utanför lådan, som är...
Svar
9
· Visningar
1 340
Senast: Vica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama