Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Vaktmästaren Ch S*Alegni's Amadeus vaktar julklapparna från nyfikna ögon.
Svar
0
· Visningar
134
Senast: IngelaH
·
Övr. Katt Tänkte visa lite bilder på Aini från när hon var liten (mindre) och nu. Det har hänt en del kan man säga. Hennes maskning har blivit...
Svar
7
· Visningar
1 105
Senast: Heulwen
·
Z
Övr. Katt jag har en katta som är lite pinsam tycker jag själv.:o för hon ska alltid slicka bröstet på håriga bekanta som övernattar. vet inte...
Svar
2
· Visningar
777
Senast: Sotis
·
Övr. Katt Min gamla huskatt var inte försäkrad men jag hade tänkt att försäkra min nya tills jag insåg hur dyrt det är. Åtminstone i... 2
Svar
25
· Visningar
2 543
Senast: Sunshine
·
Övr. Katt ..en spray vid namn Feliway? Det ska tydligen fungera lite lugnande på katter som tex inte gillar att åka bil, mm. Saken är den att...
Svar
4
· Visningar
743
Senast: Reykur
·
Z
Övr. Katt Detta vore kanske något för alla utekatter så dom inte blir påkörda:idea: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1453125.ab...
Svar
2
· Visningar
692
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Jag behöver ha en kattsand som kapslar in lukt ordentligt, då jag har 5 kattungar + mamma. Och bor litet så det luktar en del även om... 2
Svar
21
· Visningar
9 425
Senast: Sol
·
Övr. Katt Hej Vi har en 5 månaders katt hona som vi fick hem egentligen tok för tidigt, hon var bara 8 veckor. I alla fall så har hon börjat... 2
Svar
21
· Visningar
5 199
M
Övr. Katt Är det någon som vet något om bråck efter kastrering? Jag har en honkatt som blev kastrerad för ca 3 veckor sedan och har fått som...
Svar
1
· Visningar
2 815
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt kan någon klargöra detta lite för mig.. jag vet att jag är över petig och försiktig och mammig. men kissarna är ju inte mina och jag...
Svar
11
· Visningar
1 829
Senast: tindra
·
Övr. Katt Vi vet ju alla att katter gärna sover mycket. Men under alla år har jag aldrig stött på en katt som har så svårt för att hålla sig vaken...
Svar
6
· Visningar
1 168
Senast: Haukur
·
G
Övr. Katt tjo. har en vän som bor i en 1:a på 38 kvm, och han vill skaffa katt. han frågade hyresägaren, av ren artighet om detta var okej. han...
Svar
7
· Visningar
992
Senast: Galore
·
Övr. Katt Visa mig massa bilder och berätta om deras personligheter!
Svar
3
· Visningar
946
Senast: Lilla
·
Övr. Katt Är det dumt av oss att skaffa kattungar (2st) när vi snart ska få barn? Vi tänkte nämligen skaffa katter nu när vi flyttar ut på...
Svar
6
· Visningar
1 116
Senast: milly
·
Övr. Katt Vi har kommit hem med en ny hemsk låda till vår grävmaskin till katt. Han är van vid lådor med tak sedan innan, men denna är det en...
Svar
17
· Visningar
1 296
Senast: CRX Hedwig
·
F
Övr. Katt Har jag bara fått för mig eller är "julstjärnor" gifriga för katter?
Svar
11
· Visningar
1 082
Senast: CRX Hedwig
·
K
Övr. Katt Jag vet inte om det är möjligt ö.h.t., men frågar man inget får man ingenting veta. Det hade ju varit bra om man hade kunnat få en...
Svar
2
· Visningar
1 756
Senast: Kimz0r
·
Övr. Katt Mina katter är hopplösa, de väljer hundmat framför kattmat, särskilt valpmaten är populär:d. Jag vet att det är något som saknas men...
Svar
10
· Visningar
2 973
Senast: Zizzy
·
K
Övr. Katt Mina vänner ska vara bortresta några dagar och har problem med kattvakt. Det skulle underlätta enormt om de kunde släppa ihop sina så...
Svar
13
· Visningar
961
Senast: Sol
·
Övr. Katt Hämtade hem våran kattunge i onsdags :) Allt har gått jättebra förutom en sak: hon har ögoninflammation :crazy: Redan när vi hämtade...
Svar
9
· Visningar
13 178

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Uppdateringstråd #2
  • Hull..?
  • SSHL loppisar
Tillbaka