Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

N
Övr. Katt några förslag på vad jag kan ge lillmissarna istället för kattmjölk?han dricker nästan bara kattmjölken och undrar om det finns nåt...
Svar
18
· Visningar
3 404
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Vår 6 månaders hankatt hemma har visat sig vara en killingmachine. Visst är vi lite stolta över honom då alla möss på vinden och i...
Svar
1
· Visningar
710
Övr. Katt Har en 'liten' stallkatt som kallas för Måns. Han är nu ca 6 år gammal men kom till vårt förra stall för 3 år sedan som helt vild, strök...
Svar
3
· Visningar
875
Övr. Katt Länk till vårt album med bilder http://picasaweb.google.de/jouni.aikio/KashiSFirstDay
Svar
2
· Visningar
722
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Hej! Vi har precis förlorat vår underbara katt och söker därför med ljus och lykta efter en ny familjemedlem. Det jag funderar över är...
Svar
1
· Visningar
886
Senast: Keanu
·
K
Övr. Katt Ja, jag och min fästman har planer på att flytta ihop om inte allt för länge och vill då köpa katt, men eftersom vi flyttar till...
Svar
17
· Visningar
7 051
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Varför är katter som tokiga i det? En väns mor hade med sig torkad kattmynta från nått fjärran land och efter som han vet att jag har...
Svar
2
· Visningar
685
Senast: Yrja
·
H
Övr. Katt Förra helgen kom katten hem med svansen hängande. Ovanligt eftersom hon normalt ser ut som en radiobil när hon kommer hem = svansen rakt...
Svar
5
· Visningar
9 241
Senast: hannibal
·
K
Övr. Katt Jag odlar droger i min trädgård - och nu har ryktet nått ut i grannskapet. På trädgårdsgången (eller åtminstone det som ska bli...
Svar
15
· Visningar
3 632
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Jag tittade i tråden här på kattforumet med en länk till youtube med en katt som jamade då jag hittade den här videon med en kattunge...
Svar
4
· Visningar
784
Senast: Sol
·
M
Övr. Katt Hur stora fåglar kan ett katt fånga? jag funderar på att skaffa fågel igen, men funderar på om ja måste skaffa en albatross för att...
Svar
5
· Visningar
880
Senast: mallotten
·
Övr. Katt En av mina tjejer har under dagen kräkts två gånger och har även diarré. Hon verkar inte nämnvärt allämnpåverkad, förutom att hon pep på...
Svar
14
· Visningar
1 220
Senast: Hatschepsut
·
O
Övr. Katt Jag har precis blivit med katt! Jag hade tänkt skaffa katt till stallet och har en kattunge på gång. Den är nu ca 9 veckor. För en...
Svar
6
· Visningar
704
Senast: Orkan
·
Övr. Katt Japp, sitter här och kollar på en grå liten hårboll som kom hit igår kväll. Jätte charmig och lugn på alla sätt. Just one problem: lite...
Svar
1
· Visningar
676
Senast: Dark_Dream
·
Övr. Katt Hur fungerar det för er med mer än en katt? Håller de sams eller får ni avstyra slagsmål varje dag?
Svar
9
· Visningar
918
Senast: tindra
·
Övr. Katt Min lille katt född sista juli är totalt orädd för mina hästar. En stor o en liten. Springer o kelar med dom samt stryker sig mot...
Svar
7
· Visningar
1 213
Senast: Keanu
·
Övr. Katt Imorgon är det återbesök för att ta bort stygn från biopsin som gjordes den 12te. Undrar hur dom gör det? Ges det lugnande innan, för...
Svar
8
· Visningar
3 496
Senast: pimy
·
Övr. Katt Hm jag undrar vad som skiljer dessa kattraser från varandra? De är ju väldigt lika! Och fina båda två.
2
Svar
27
· Visningar
12 767
Senast: Sotis
·
Övr. Katt tips nån? En norsk skogis som klättrar i träd och gör allt annat utekatter gör. Med andra ord pälsen tovar ihop sig jättelätt...
Svar
1
· Visningar
961
Senast: butterflys_kg
·
Övr. Katt ja,jag kan uppdatera mig lite,några kanske kommer ihåg min gnälliga granne,om min stallkatt,ja stackars katten som måste bo i stallet...
Svar
4
· Visningar
864
Senast: tindra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama