Vad betyder mjauandet? Video

Sv: Vad betyder mjauandet? Video

Kissen kom inspringandes in till datarummet och sprang fram till fönstret och kikade. Nehe, ingen där bäst att undersöka högtalarna grundligt då:rofl:

Spelade upp den för våran kastrerade hankatt också och han pissade på sig! :o

Undrar vad katten säger på kattspråk egentligen?

Något mycket upprörande, i vilket fall. Våra katter förvandlades till inkognito-misse bakom soffan och misse med den stora svansen.

min misse hade precis vaknat, hon blev förvirrad och gick SAKTA fram till datan och började nosa på den..hon fattade inte riktigt vad som hände.;)

Haha! mina katter blev jätteförvånade när det satte igång!
Fick spela några gånger, men tillslut lunkade dom runt högtalaren och undrade vars katten tog vägen :p

Stoooora ögon och spetsade öron var det iaf! :D

Haha min katt sov i soffan bredvid mig och fick enorma ögon när jag spelade upp videon :rofl: Sen sprang han omkring och kollade vart fasen katten var!

När mina katter mjauar är det nog mest för deras sätt att säga att de vill ha uppmärksamhet, en smakbit av det man äter eller något annat.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
844
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt...
2
Svar
26
· Visningar
2 366
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
3 387
Senast: Sel
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 586
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama