Sv: hjälp

jag fick reda på att han redan va avmaskad. jag har köpt blötmat och ger han ris och färs så jag har lagt undan torrfodret så länge. har fixat mjölkersättning med. han e lite bättre i magen nu. håller tummarna nu

de låter inte alls gott men ska köpa de oxå tack för all hjälp

jo han e lite bättre i magen nu. har tagit bort torrfodret så ny får han bara blötmat

jag vet ju inte alls vad dom åt för torrfoder innan så de är kanske därför

mina vart alla oroliga i magen efter ett par dar .. tror det var omställningen med maten + inomhus levernet .. men det balanserades upp rätt snabbt :)

din är iof väldigt liten..och innan torde han väl ha levt på mammas mjölk i huvudsak?

Senast ändrad:

ja han va hos sin mamma innan men eftersom dom tänkte vrida nacken av honom så klara jag inte av de så därför e han hos mig nu fast han bara e 9 veckor

han e lite bättre imagen så de går åt rätt håll:D

ja han va hos sin mamma innan men eftersom dom tänkte vrida nacken av honom så klara jag inte av de så därför e han hos mig nu fast han bara e 9 veckor

jo, det var det jag menade :) att omställningen från mammas mjölk kanske blev lite stor.

kul att det börjar bli bättre! skönt att han fått komma till någon som bryr sig :)

Liknande trådar

Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 918
Senast: Badger
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
476
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 992
Senast: Puffindog
·
Katthälsa Min sambos lilla honkatt blev kastrerad i fredags (nu är det måndag, så 3 dagar har passerat ca). Vi är lite oroliga över hennes mående...
Svar
4
· Visningar
672

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka