Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt vad tycker era katter om att ni sitter o knappar vid datorn kvällstid? Min blir sjukt frustrerad och kommer och ska stå på tangenterna...
Svar
9
· Visningar
1 041
Senast: Cera
·
Övr. Katt Fick för 2 år sen en liten kisse-bebis till stallet,för 1 år sen bytte vi stall,då fick Pysen följa med! Nu har jag min häst inhyrd ca...
Svar
16
· Visningar
1 323
Senast: movi
·
Övr. Katt Mina två kräk har inte direkt blivit såta vänner än, men däremot har jag märkt en viss uppdelning i var de hänger mest. Isolas område...
Svar
6
· Visningar
980
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Han kan nästan inte stå på benen... :crazy: :cry: Jag vet inte vad som är fel, ser typ ut som han är full. Och när jag lyfter honom så...
2
Svar
25
· Visningar
8 926
Senast: Trixa
·
G
Övr. Katt Hejsan. Jo fynderade lite på hur ni med innekatter gör ang promenader och sådär. Promenerar ni med katterna? hur ofta och varför? Och...
Svar
10
· Visningar
4 071
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Jag har en underbar stallkatt, Doris, som flyttade in förra sommaren. Jag har gett henne p-piller men jag skulle vilja sterilisera henne...
Svar
3
· Visningar
751
L
Övr. Katt Hej, alltså detta låter säkert som en självklar sak men hoppas att de finns en annan förklaring! Öppnade just dörren för att släppa in...
2
Svar
34
· Visningar
2 826
Senast: LilleSkutt
·
Övr. Katt Min hona på 6 månader, och jag som tycker mina vänner är knäppa när de säger att hon är läskig :angel:
Svar
5
· Visningar
1 067
Senast: Hogstorp
·
J
Övr. Katt Min katt vägrar ha halsband på sig! Sist så fastnade hon med bakbenet inkilat mellan halsen och halsbandet när hon försökte klia av sig...
Svar
9
· Visningar
2 142
Senast: Amore
·
Övr. Katt Vad kan man göra för att få katter att låta bli att klösa på möbler och tapeter? Jag är inte direkt nybörjare på katt, är uppvuxen med...
Svar
3
· Visningar
1 252
Senast: Winni
·
Övr. Katt Jag har ju kattungar som fått nya superbra hem! Så det känns jätteroligt! De är ju såklart avmaskade, veterinärbesiktigade osv...
Svar
10
· Visningar
1 086
Senast: Annie_92
·
Övr. Katt Imon ska min lilla kille in och få en sk p-spruta, någon som har erfarenhet av det? Bra/dåligt? Har det fungerat? Hur länge har det...
Svar
8
· Visningar
4 427
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Och nu frågar jag inte för att jag tycker att det nödvändigtvis låter som en bra idé utan snarare för att mitt liv förvandlats till en...
Svar
13
· Visningar
3 097
Senast: Fiorano
·
S
Övr. Katt Vad kan kostaden per unge, som får stanna hos mamman i 12 veckor, ligga på om man bara tittar på maten och sanden? Inte tester...
Svar
10
· Visningar
1 081
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Jag pratade med en på Folksam, hon sa att dom hade MYCKE bättre djurförsäkring än Agria och alla andra. men då frågade jag om dom också...
Svar
5
· Visningar
763
Senast: MinIan
·
Övr. Katt Min ena katt (kastrerad hona, 1½ år) har börjat kissa och bajsa på parkettgolvet. Förut har hon alltid gått på lådan, men nu har hon...
Svar
5
· Visningar
758
Senast: boccia
·
E
Övr. Katt Har precis skaffat en ny kissa och har en sen tidigare men nu är den nya inte vaccinerad sa de när vi hämtade honom idag (har glömt...
Svar
5
· Visningar
1 684
Senast: Sotis
·
T
Övr. Katt Min katt är så trött. I lördags åkte jag och sambon bort. Min mor var upp och gav katterna mat och gjorde rent lådan o.s.v. I...
Svar
5
· Visningar
1 347
Senast: Sastra
·
Övr. Katt min gamle gubbe...:cry: Min bästa vän sen 18 år, nu ser jag bara hur han blir allt sämre inför mina ögon...:cry: Nu kom han tassandes...
Svar
18
· Visningar
1 312
Senast: ako
·
J
Övr. Katt Min mamma ringde för en liten stund sedan och berättade att dom hade sett en katt som eventuellt kunde vara min, som försvann för ett...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 276
Senast: Sastra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar