Nussikan
Trådstartare
Sv: Vad använder ni för stylingprodukter?
Nej öronhåren klipps inte, det är "förbjudet", det är nog bara att dom inte syns lika tydligt på det andra kortet
Jag är ju ingen expert på skogispälsar, men jag skulle nog lägga till inpackning dagen innan bad och balsam, eller om du vill ha allt avklarat på en dag, ett djuprengörande shampo, ett "finare" shampo och sen balsam. Föningen tycker jag nästan gör den största skillnaden så kan du få dom till det så är det ju kanon, mina katter fryser väldigt mycket efter badet och tycker det är mysigt att bli varma av fönen
Det är ju stor skillnad, mycket mer än jag trodde. Fluffiga och pälsen ser så jämn ut, all tussighet är borta. Som dunbollar. Har du klippt öronhåren på den första katten?
Mina kissar går visserligen att hantera, men skulle jag köra ett fyradagars program skulle de gå och gömma sig så fort de ser mig, antar jag...
Jag har ju huskatter av skogistyp, långhår med lite strävare päls. Om man skulle lägga till en eller max två grejer utöver schampo och borstning, vad skulle man ta då? Inte föning, det gillar de inte alls.
Nej öronhåren klipps inte, det är "förbjudet", det är nog bara att dom inte syns lika tydligt på det andra kortet
Jag är ju ingen expert på skogispälsar, men jag skulle nog lägga till inpackning dagen innan bad och balsam, eller om du vill ha allt avklarat på en dag, ett djuprengörande shampo, ett "finare" shampo och sen balsam. Föningen tycker jag nästan gör den största skillnaden så kan du få dom till det så är det ju kanon, mina katter fryser väldigt mycket efter badet och tycker det är mysigt att bli varma av fönen