Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Haha, ni bara måste se den här bilden.. :rofl: Har ni några roliga bilder på era katters minspel?:banana:
2
Svar
21
· Visningar
1 826
Senast: enjoyable
·
Övr. Katt Igår när hankatten kom hem så stödde han inte alls på det ena frambenet!:o kollade om det var något under tassen och kände lite på...
Svar
3
· Visningar
1 054
Senast: Sassy
·
N
Övr. Katt Min ena katt ska äta kattmat som innehåller hydrolyserade proteinkällor, så jag undrar om någon har förslag på kattmat som innehåller...
Svar
4
· Visningar
863
Senast: nilla_82
·
K
Övr. Katt är det någon som vet hur anlagen för ögonfärgerna nedärvs från föräldrarna. Finns det dominanta o recessiva färger, eller är det...
Svar
6
· Visningar
14 339
Senast: Keanu
·
M
Övr. Katt Min söta misse kom in en dag förra veckan och örontippen hängde ner på ena örat - som på en shetland sheepdog. Ringde vetrinären men de...
Svar
2
· Visningar
922
Senast: myrja
·
J
Övr. Katt Hejsan! Har fått hem två små 8 veckors tjejer. Vägde dem idag och dom båda vägde ca 950g. Är det bra eller dålig vikt på dem nu...
Svar
4
· Visningar
932
Senast: Jozzi
·
Övr. Katt Nu har min lilla katthona kommit tillbaks efter att ha varit borta i många veckor! :love: Smal som en sticka och med halsbandet under...
2
Svar
34
· Visningar
3 646
Senast: boccia
·
N
Övr. Katt lägga på era älsklinga på vetrinärvård? Lite bakgrund till denna fråga: jag har en 3 årig kastrerad hankatt som började med att...
2
Svar
30
· Visningar
2 928
·
A
Övr. Katt Hon ligger på Ultuna alldeles ensam i en bur, med dropp i sin pyttelilla tass:cry:. Jag är så rädd att hon aldrig mer får komma...
Svar
19
· Visningar
1 214
Senast: aiquen
·
Övr. Katt Nu ger jag snart upp! Fast jag vill inte. Min allra mesta favoritkatt luktar så fruktansvärt illa nuförtiden. Det började redan i våras...
2
Svar
21
· Visningar
12 476
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Vi har två förvildade ungkatter som springer runt vid foderutrymmena och verkstaden, våran internatansvarige tänker skjuta dem under...
Svar
12
· Visningar
11 160
L
Övr. Katt min lilla tisse finns inte mera. suck. igår när min mamma och pappa skulle åka hem backade dom på henne. *bölar* STACKARS min lilla...
Svar
13
· Visningar
1 226
·
Övr. Katt Har inte införskaffat någon kattbok ännu. Så därför undrar jag om det verkligen är normalt att kattungen (född slutet av juli) sover...
Svar
3
· Visningar
829
Senast: tinafinis
·
Övr. Katt Om någon vet hur man stavar det ordet så får ni gärna höra av er till mig. :D Hur som helst så har jag en katthona på cirkus 10 år här...
Svar
19
· Visningar
2 229
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt En kattunge på 12 veckor som har väldigt ljusblå ögon, någon som kan förklara för mig hur det kommer sig? Jag trodde att det blåa...
Svar
3
· Visningar
1 063
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag har redan en hankatt på 1½ år, nykastrerad. Nu är tanken att skaffa en till och då är frågan skall jag skaffa en hane eller en hona...
Svar
6
· Visningar
1 523
Senast: Tink
·
Övr. Katt Vad ska man välja för ID-märkning?Alla katterna har halsband, men vill även ID-märka. Ser folk att katten är ID-märkt om det skulle...
Svar
8
· Visningar
1 033
Senast: Tassetass
·
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Nussikan
·