Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag märkte det inte förrän för två veckor sedan, kan man göra sånt så sent?
Och det sista man vill är väl att dom blir lämnade ute ensamma och blir förvildade och sedan ska något katthem eller någon djurvän vara "snäll" och fångar in den och stänger in den tills den blir någorlunda tam igen och sedan omplacerar den och tvingar den vara innekatt resten av livet, då lider dom mindre av att bli avlivade.
*Är lite irriterad efter ett program på TV för några dagar sedan där det hände*
men om du nu är så tursam att du redan tingat två kattungar samma dag som dom föds så kan du väl under 12 veckors tid hitta en ägare till den tredje också ! Jag mår riktigt dåligt när du säger att du ska skuta dom andra...måste du sätta in söta bilder på nyfödda ungar o sedan säga att dom ska dö redan idag. Konstigt att bara jag reagerar på det här. Känner mej spy-färdig!!!!!
Jag tycker du gör helt rätt, kattungarna har inte det minsta ont av att bli avlivade, inte mamman heller så länge hon har någon kvar, det är bara vi människor som ser det "hemska" i det. Jag tycker det är betydligt bättre att ta bort dom med en gång om man inte har ett bra hem till dom istället för att behöva göra det sen när man märker att dom inte blir sålda eller tvingas sälja till ett hem som inte känns bra bara för att bli av med dom. Och det sista man vill är väl att dom blir lämnade ute ensamma och blir förvildade och sedan ska något katthem eller någon djurvän vara "snäll" och fångar in den och stänger in den tills den blir någorlunda tam igen och sedan omplacerar den och tvingar den vara innekatt resten av livet, då lider dom mindre av att bli avlivade.
*Är lite irriterad efter ett program på TV för några dagar sedan där det hände*