Nytt burskynke

Sv: Nytt burskynke

Det är samma tyger, så mycket skillnad gör ljuset för ett foto...
Rasen är från thailand, och jag är väldigt fascinerad av asiatisk design.(främst japansk/viss kinesisk då, kanske inte det thailändsk kitchiga)

Vi har det "gräsgröna" som genomgående färgprofil på hemsidan och annat också. Alla katter har likadana burskynken, när vi ställer kull har de ett liknande fast bara grönt/beige, ingen dyr brokad i en bur med gnagande ligister...

Jag tror inte det blir någe bra att blanda det tyget med nån annan färg, men samtidigt är jag rädd att det blir väldigt mörkt. Så vi får se...

Tack alla som tyckte att hon passade i det, då var det inte bara jag som tyckte det iaf :D

Jag tror inte det blir någe bra att blanda det tyget med nån annan färg, men samtidigt är jag rädd att det blir väldigt mörkt. Så vi får se...

Tack alla som tyckte att hon passade i det, då var det inte bara jag som tyckte det iaf :D

Jag tycker hon passar bra i det! Men jag tycker du ska ha vit eller beige botten och tak, annars kommer det bli väldigt mörkt i buren och man kommer inte se söta Abbie alls! Detta ser ju dessutom ut att vara ett lite tjockare tjusigare tyg = noll ljusinsläpp genom taket. Ett ljust tak och en ljus botten som reflekterar in ljuset gör VÄLDIGT stor skillnad kan jag säga!

/Erica

Om det kommer en rundnätt, kort(1,65 cm) kvinna med tjockt lockigt hår, tillsammans med tre barn( dottern svarthårig låååång, sonen 12 år blond, och knatteman snart 8 år)smygandes runt Abbies bur uttryckandes beundrande rop den 26 januari så är det bara jag och mitt lilla följe. Jag ger mig nog inte tillkänna eftersom jag är en blygis och inte vågar, men jag blir allt bra sugen på att åka och titta.

Min dotter tjatar typ fem gånger i veckan om att hon vill åka till en outlet som ligger i Örebro för att tokshoppa kläder och skor. Vi kunde ju ta det som en liten utflykt tillsammans med kattutställningen. Sen har vi flera bekanta i Örebro genom ponnyavelsföreningen som jag skulle vilja hälsa på.

Att jag är en snäll och relativt trevlig person kan mitrolle, Lenita, cili,charmant, cronis och några till intyga! (ifall du tycker det är obehagligt att en främmande bukemänniska kommer smygandes)

Är det lager157-outleten hon vill åka till?

Men inte ska du vara blygis i så fall!! Jag tycker inte det är obehagligt, har träffat några som presenterat sig när dom åkt med mig i bussen och mitrolle t.ex har t.o.m låtit mig rida på hennes gammeltanta Jilly. Så jag är snäll jag med.

Så jag tycker absolut du ska presentera dig i så fall, om inte annat för att få hålla i Abbie och känna hennes härliga tyngd! :D

Liknande trådar

Övr. Hund (Långt!)Jag skulle behöva lite input. Vi har en mellanstor hanhund på snart 1,5 år. Han är en trevlig hund, men! Han är ett helvete för...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 750
Senast: AnneB
·
Hundavel & Ras HejHej! Har funderat på att skaffa en till hund. Både att det vore trevligt med en lugnare hund än den jag redan har... Till och med...
2
Svar
29
· Visningar
3 856
Senast: Tonto
·
Övr. Katt Jag behöver bollplank och råd, jag mår som ett ruttet äpple. I somras träffade jag en ny kille, båda blev blixtkära. Vi har inte varit...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
17 162
Senast: Shenzi
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft svårt att få i mig frukost, och hoppat över det i stort sett hela mitt liv med undantag för perioder där jag bestämt...
2
Svar
26
· Visningar
4 001
Senast: Anna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar