Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jo det är så att vi bor ute på landet och här förekommer det ganska mycket råtter och möss så nu vill vi ha en katt igen. Den senaste vi...
Svar
3
· Visningar
720
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Vi har precis fått hem världens finaste kisseunge (50 % norsk skogkatt). Jag har dock uppmärkt något märkligt. Han trivs bra med att...
Svar
6
· Visningar
6 331
Senast: Sassy
·
P
Övr. Katt Ger ni era katter både torrfoder och blötmat? Eller bara det ena? Ger ni några andra tillskott utöver det? Vitaminer eller annat liknande?
2
Svar
20
· Visningar
6 206
V
Övr. Katt När han kommer hem sedan. Han har aldrig varit mycket för blommor, han dödade allt i kruka och ampel i 27 år innan han träffade mig...
Svar
6
· Visningar
968
Senast: Vaccan
·
Övr. Katt Jag ska under två veckor vara kattvakt åt en ca 5 månader gammal kisse.:) Det jag funderar på är hur jag bäst ska se till att han trivs...
Svar
4
· Visningar
870
Senast: Pazuzu
·
G
Övr. Katt Vår katttjej har verkat lite hängig i två dagar. I går tog jag henne för att visitera henne. Hittade inga konstigheter förrän jag kom...
Svar
8
· Visningar
6 806
Q
Övr. Katt Vår katt Nalle kom in igårkväll och haltade på höger fram. Jag tittade och kände på benet och vid klorna men kunde ej hitta något sår...
Svar
7
· Visningar
869
Senast: åke
·
K
Övr. Katt Vår katt älskar gädda och äter det mycket gärna. Påverkar det katten negativt i det långa loppet? Tänker på ev. miljögifter och...
Svar
1
· Visningar
6 579
Senast: Tires
·
Övr. Katt Jag har läst att det inte finns någon chatreux katt i Sverige och att de inte är tillåtna på utställningar. Är det någon som vet? Och i...
Svar
5
· Visningar
3 732
Senast: Vagis
·
Övr. Katt En vän fick en så klockren bild på min lilltjej att jag bara måste visa den för er alla! Hon är väldigt pratig, vilket kanske syns :angel:
Svar
15
· Visningar
1 082
Senast: Winni
·
Övr. Katt I vinter åker jag och sambon bort i nästan en månad. Min katt kommer att vara nästan 8 månader då vi åker, och han kommer bo hos mina...
Svar
10
· Visningar
1 031
Senast: Yrja
·
S
Övr. Katt Övertalade min sambo att skaffa katt för några månader sedan. Jag är uppvuxen med katter så jag störs inte av hår, välta blomkrukor o...
Svar
17
· Visningar
2 060
Senast: Keanu
·
Övr. Katt Har införskaffat halsband i sammet till sytrarna bus som snart ska få testa på att vara ute lite dom får ju givetvis gå in också när dom...
Svar
1
· Visningar
648
Senast: Pegija1
·
D
Övr. Katt Jag och min sambo har nyss skaffat vår första kattunge. Det är en liten bengal hane som tyvärr saknar revben på en sidan och därför kan...
Svar
10
· Visningar
1 049
Senast: Dark_Dream
·
L
Övr. Katt Bredvid mig finns en ladugård där det finns ett par katter, en katt är jätte tam och trevlig, en riktigt mysig katt! Nu har den fått...
Svar
1
· Visningar
904
Senast: Popplin
·
C
Övr. Katt Min lilla tös på ca 13-14 veckor har börjat fälla lite grann.. är det redan dags att byta päls, eller vad man kallar det? Hon är ju så...
Svar
1
· Visningar
959
·
J
Övr. Katt Har just städat under gästsängen i vårt "kontor". Där har vår 14 veckor gamla Texas tydligen sin egen privata kattlåda... :eek: Det låg...
Svar
9
· Visningar
3 148
·
G
Övr. Katt jag har lite funderingar runt "helfärgade" katter. endel har ju sett kort på min lille lurviga kille. men jag har aldrig tidigare sett...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 592
Senast: Winni
·
C
Övr. Katt Min lilla tös..! Sååååå liten hon var när vi fick henne! Vad hade jag gjort utan min lilla kisse.. Hon fyller min dag med både glädje...
Svar
18
· Visningar
997
Senast: Calolajn
·
Övr. Katt tidigast när är det lämpligt att kastrera?? har hört man kan göra det tidigt. denna e född slutet av juli.
Svar
15
· Visningar
1 091
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur