Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Korat har jag aldrig hört talas om tidigare.
Det finns väl de Burma oxå?
Jag gissar att min Sudden hade nån annan ras i sig oxå, men på hans försäkringslapp stod det bara "Huskatt".
På vissa bilder var han VÄLDIGT lik din kisse.
Jag köpte honom när han var 1,5 år..
Spiteful Spirit:
Vilken fin kisse du oxå har!
På översta bilden kan man tro att det är min Sudden.
Koraten är väldigt sällsynt, det finns ett par hundra i landet, vi är tre uppfödare i dagsläget.
Burman är lite vanligare, men har inte samma färg utan är alltid maskad (ljusare på kroppen).
Varför tror du det låg raskatt bakom? Han ser väldigt "huskattig" ut.
Vi hade en fin, stor blåvit husis hemma, men jag har inga bilder på honom på datorn.
Nä, jag vet inte.. Han var säkert ren bondkatt..
Men han hade väldigt tjock o tät päls. Inte alls sån som huskatter har normalt.
Sen färgen.. det var väl mest det jag tänkte på..
okej har nu en fundering ang färg till, tänkte slänga in den i denna tråden också :P
jo nu är det så att fluffis kära mamma fått en nu kul och istället för blå solid är han nu "helt svart om nos och trampdynor, vad kallas detta ni lärda folk som har allt i huvudet:P
Åh herre gud vad dum jag var som gick in på den här tåden och tittade på alla fina bilder på grå katter. Jag fick avliva min älskade grå hittekatt för drygt 1 år sedan p.g.a cancer på njurarna. Jag längtar så enormt efter honom . När jag var i början av tonåren valde jag ut en grå katt ur en grannkull, men han blev skadad av grannhunden och dog bara 4 år gammal. Men av alla katter jag kommit i kontakt med så har de grå alltid varit lite speciella. Vet inte om det är jag som bara tycker så för att jag ÄLSKAR katter med den färgen eller om det verkligen har någon koppling med färg och temperament. Jag satt i går faktist och letade lite på grå raskatter. Himla svårt att veta vad man vill ha bara, alla är ju fina på sitt sätt.
Det här har ju inte ett dugg med första inlägget...men jag var bara tvungen att vara med och "prata" om gråa katter.
Ekonomi & Juridik Ja jag förstår säljarna också, jag själv skulle nog tagit tillbaka men alla väljer själva. Jag hoppas bara att vi hittar en lösning nu...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.