Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Om ni öronmärker han nu så har nog den som ev. matat honom vett att höra av sig till er om de ser honom igen. Enda anledningen att de matat honom var väl att han kanske dök upp smal och eländig hos dem och det inte fanns något som visade på att han hade en ägare.
Fast han verkar inte vilja lämna huset, han har redan fått gå ut och han går bara ut ca 5-10 minuter sedan kommer han inspringandes igen. Känns som att han är osäker på att han kommer bli "lämnad" igen, men visst kommer han säkert söka sig tillbaka till stället där han under den här perioden har bott.
Jag tänkte lägga ut en annons på blocket om att han är återfunnen, och sätta upp lappar. Eventuellt vet vi vem som har tagit hand om honom, en äldre dam som matar alla katter hon får syn på... Snällt på sitt sätt men inte så roligt när katterna inte kommer hem sedan ;P
Aha, är det vad som hänt? Folk som matar in andras katter borde...
Men att han är så hemkär just nu tyder nog på att han haft det lite tufft, han har kanske inte fått mat helt regelbundet hos den andra personen. I så fall stannar han förhoppningsvis hos er.
Vilken fin solskenshistoria! Underbart att kisse är hemma igen, han ser så nöjd ut där han ligger i sängen
Om jag vore du skulle jag se till att öron / chipmärka honom och sätta på honom ett halsband med namn och telefonnummer, om han nu skulle få för sig att leta upp sitt alternativa matställe igen.
Ekonomi & Juridik Så tråkigt med olyckan. Tyvärr skulle jag säga att det blir svårt att reklamera köpet pga denna händelsen.
Jag förstår att du är livrädd...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.