Nu är lilla Dimma hemma! *typ liveuppdatering*

Sv: Nu är lilla Dimma hemma! *typ liveuppdatering*

Dags för en liten uppdatering, kanske?

Är nyfiken på hur det går med Isola och Dimma (fast jag tänker på henne som Hagesta:D)

Det går bara bra! :bump:

Dimma har blivit mycket mer social och gömmer sig inte lika mycket längre. Hon sover oftast under sängen eller soffan, men har börjat sova i soffan litegrann.

Inga slagsmål mellan de två än, de samexisterar mest och busar lite på avstånd, liksom.

:)

Då låter det ju fortfarande jättebra!:D

Hoppas de små kräken får ett bra liv ihop:love:

Hittills verkar de rätt nöjda. :D Isola var ju lite svartsjuk där i början, men hon verkar ha fattat att hon alltjämt är nummer ett. ;)

När jag kom hem nu efter jobbet så kom Dimma direkt fram från sitt lilla gömställe under soffan och la sig bredvid mig på soffan istället. :)

Lite nya bilder! :bump:

IMG_0033.jpg

IMG_0032.jpg

IMG_0028.jpg

Åh vad söt hon är!

och lite OT, men ända sen jag hörde Isola för första gången har jag velat ha en katt som heter Isola :D :love:

Jag ville inte döpa henne till Isola, men min kompis bestämde att hon visst skulle heta det. :D

Två bilder till... :angel:

IMG_0038.jpg

IMG_0039.jpg

Det är ju hur fint som helst! Och skivan är underbar :D

hihi, dina kissar matchar ju ditt hem! :love:
De är verkligen jättevackra dina två damer!
Hoppas att de med tiden kan bli lika tajta som mina flickor, det är en fröjd att se dem leka ihop, sova tätt tillsammans och tvätta varandra. Kul att du tog en katthemskisse :bow: (för det var hon väl eller minns jag så fel? :o )

Haha, ja det matchar inredningen sjukt bra. :D

Dimma är en katthemskatt, precis som Isola. :) Dimma hann dock bara vara in på jourhemmet och vända, i princip. :D Hon hade legat uppe på hemsidan i några dagar när jag ringde. ;)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
1 063
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt Vi fick hem vår kattunge igår och vi har en hund på 6 år. Alla i familjen var helt införstådda med att introduktionen skulle ta tid då...
Svar
8
· Visningar
2 396
Senast: Bexzor
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är en person med väldigt mycket ångest/nojor/tvångstankar kring saker. Och när jag skriver detta ber jag er som svarar att ha...
Svar
9
· Visningar
1 282
Senast: MJLee
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 945
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama