Sv: Exet släpper inte ifrån sig min katt
Hoppas att du kommer på ett sätt att få din katt tillbaka! Jag har själv varit med om att min första egna katt blev "stulen" av min pojkväns morföräldrar, då han dog i en bil-olycka...det var helt sjukt, men dom tog min katt när jag var på skolan! Det var för att riktigt såra mej och så visste dom att katten var värd en massa pengar, hon var fortfarande katt-unge och av rasen main coon, vilket var oerhört ovanligt i början på 90-talet i italien...Folk kan vara helt..jag har inte ord, bara för att "jävlas", vilket ditt x håller på med... Min pojkväns morföräldrar sa till o med att dom dödat katten...vilket inte var sant. jag hade "tur" o fick tillbaka henne, antagligen för att hon hade diarree o bajade överallt eftersom dom gett henne annan mat än vad hon var van vid. Dessutom i den stunden "behövde" jag verkligen min lilla katt att trösta mej med, men tydligen var dom så chockade över vad som hänt att dom skyllde på mej av nån konstig anledning o ville genom katten riktigt göra mej illa....vem vet vad som rör sej i huvudet på andra? Hoppas verkligen att katten kommer tillrätta!!!