Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

T
Övr. Katt Hon är mitt lyckopiller.. och aldrig att jag en endaste gång skulle ångra mig att jag tackade ja till henne ! Hon har fyllt mitt liv med...
Svar
9
· Visningar
1 064
Senast: BuenoBull
·
Övr. Katt När ska folk lära sig!? Man ska inte mata en katt som har halsband eller är id-märkt. Då har katten troligen ett hem och ja, vad blir...
Svar
6
· Visningar
1 222
Senast: åke
·
O
Övr. Katt Jag trodde jag skulle få en katt eller en massa katter kastade över mej :crazy: Jag vill ha en stallkatt. En katt som större delen av...
Svar
17
· Visningar
1 374
Senast: Nussikan
·
P
Övr. Katt Hej! Är lite orolig över min två katter, som nu i helgen (lördag) flyttade in i vårat nya hus. Dom har inte bajsat än! Vi kan utgår...
Svar
1
· Visningar
677
·
P
Övr. Katt Tog igår hem två små kattungar från stallet då deras mamma varit borta ett antal dagar. Dom har piggat på sig nu och e ganska ok. Nu...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 084
·
V
Övr. Katt Hej! Kan börja att presentera mig: Valentina heter jag och är 21 år och bor med min man i Tensta i Stockholm. Jag har två...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
16 346
Senast: valentina
·
Övr. Katt Hej alla kloka! OIdag när jag studerade vår 3.5 åriga kastrerade hankatt ser jag att han skinn liksom hänger ner lite framför bakbenen...
Svar
4
· Visningar
828
Senast: Vagis
·
T
Övr. Katt Jag var inne i en djuraffär och köpte ett sött litet halsband med en bjällra på så att man kan höra var den lilla rackaren befinner sig...
Svar
7
· Visningar
2 235
Senast: Ninis
·
Övr. Katt Eventuellt ska jag och kolla in den här lilla skönheten i helgen. :love: Jag har bara en känsla av att hon skulle passa så bra hos oss...
Svar
11
· Visningar
922
Senast: Tassetass
·
N
Övr. Katt Jag har en snart 2 årig hankatt som hittades ute och övergiven av sin mamma när han var 6 veckor. Jag tog hand om honom när han hade...
Svar
9
· Visningar
4 394
Senast: nikolina
·
Övr. Katt Jag har mina kattungar ute på annons! Och häromdagen fastnade en för min honkatt, bara det att hon bor i Stockholm och jag bor i...
Svar
14
· Visningar
1 428
Senast: Panzerkat
·
T
Övr. Katt Det är egentligen helt otroligt vad folk kan göra med djur... min minsting hittade jag när hon var tre veckor gammal... i en blomkruka...
Svar
6
· Visningar
844
Senast: Calolajn
·
G
Övr. Katt jag och min sambo kommer vara i England i fyra dagar snart. problemet med detta är då våra bebisar på 4 mån resp 3 mån. Vi har ju...
Svar
5
· Visningar
701
·
L
Övr. Katt Berätta lite om din katt, exempel; Ras: Ålder: Färg: Kön: Vad heter maten som du ger h*n: m.m Jag vill gärna berätta om min...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 587
·
K
Övr. Katt Förra veckan var denna lilla insändare införd i lokaltidningen. Jag har inte kunnat släppa tanken på den sedan dess, trots allt annat...
13 14 15
Svar
286
· Visningar
17 525
Senast: Sastra
·
Övr. Katt Jag tog hand om 4 st ca 4 veckor gamla övergivna kattungar förra sommaren. De har bott som innekatter i min o sambons 2-rumslägenhet och...
Svar
7
· Visningar
900
·
Övr. Katt Vad är det skummaste som era katter äter? Jag hoppas att det kommer växa bort, men min katt äter ALLT. Jag kan inte lämna mat på något...
Svar
12
· Visningar
7 400
Senast: Najten
·
Övr. Katt :love::rofl: hade tråkigt å hitta denna, nu kan jag inte sluta skratta :rofl::p...
Svar
2
· Visningar
661
Senast: Mellvina
·
S
Övr. Katt e de minsta jag känner mig. för ca 2mån försvann min kisse. mina katter e inne katter men fröken hade smitit ut gick bara inte få tag på...
Svar
8
· Visningar
886
Senast: underbarasteponny
·
C
Övr. Katt Det finns en sak till jag behöver hjälp med. Mitt lilla busfrö på ca 12-14 veckor gammal är väldigt smal. Jag vet att det är väldigt...
2
Svar
32
· Visningar
2 040
Senast: Calolajn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar