Tillökning

Sv: Tillökning

Ja visst är det så, här får man äta upp varje stavelse man skriver ;)

/Nussikan - som trodde hon fått en flock arga bin på sig, men det visade sig vara ett gäng lättirriterade kattanter!

Det har helt enkelt med hennes attityd att göra som åtminstånde jag lessnat på. Nog om det, det är ju aldrig ens fel att två träter så ;)

*knapplån*

Hörrni, slutjatat här nu va. ;)
Jag hämtar min lilla kisse idag :D :bump: Ska ladda kameran så man kan få liter mer bilder på skönheten.
Har pratat lite mer med uppfödaren också ochmin kisse har en väldigt speciell personlighet och följer en vart man än går. Och när hon är hungrig så grymtar hon typ :D

Och tack för alla fina kommentarer :d:bow: Både här och på pixbox.

nu är hon hemma :love: Hon va lite blyg precis när hon kom in i bilen, Men sen efter vägen så kom hon ut och ville hälsa, sen låg hon så nära mig hon kunde :)
Nu har hon fått kolla runt lite i rummet hemma, men hon har inte velat gått på lådan än. Har satt na däri men hon hoppar ur igen eftre ett tag. Nu har vi gosat ett bra tag och hon liger alltid så nära hon kan och håller på och buffar på en. Nu har hon gått in i buren å lagt sig och sovit. Mer kort kommer, men jag vill inte skrämma henne med kameran ännu.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
504
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
458
Senast: Lejd
·
Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
666
Senast: startpompe
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
396
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka