Tillökning

Sv: Tillökning

Kan du lägga ner din skittrista attidtyd?

Det svaras jämt i bildtrådar, men alla har kanske inte tid att sitta på forumet 24/7.

Nej det kan jag inte, tycker du det är en skit trist attityd och det inte passar så läs inte. Har du rätt att säga till mig att jag har en trist attityd så har väl jag rätt att säga att jag tycker vissa här inne har det? Jag vill inte tjafsa bara tala om för TS att hon är inte den enda som blir "dissad" och att jag tycker det är väldigt vanligt här inne, om inte trådarna skapas av vissa personer.

Det har väl inte med att göra om man sitter här 24/7 eller inte, om man ändå öppnar en tråd och struntar i att svara?

Nej det kan jag inte, tycker du det är en skit trist attityd och det inte passar så läs inte. Har du rätt att säga till mig att jag har en trist attityd så har väl jag rätt att säga att jag tycker vissa här inne har det? Jag vill inte tjafsa bara tala om för TS att hon är inte den enda som blir "dissad" och att jag tycker det är väldigt vanligt här inne, om inte trådarna skapas av vissa personer.

Det har väl inte med att göra om man sitter här 24/7 eller inte, om man ändå öppnar en tråd och struntar i att svara?

Men alltså varför fortsätter du tjata om det där? I två trådar nyligen har du lite överlägset sagt ungefär samma sak dessutom vill jag minnas vid att du också upprepat att du skulle lämna kattforumet. Varför är du då kvar här om det är så skittrist stämning och attityd? Ingenting blir ju bättre av att du är bitter.
Det finns inga lagar som säger att man är tvungen att säga "ååhhh vilken söt katt/häst/hund" i varrenda tråd. Man svarar i de trådar som intresserar en helt enkelt. Exempelvis intresserar inte hoppning mig över huvudtaget. Därav svarar jag inte i hopptrådar hur söta än hästar är, däremot svarar jag i dressyrtrådar eftersom att det är något som intresserar mig.

Trampade jag på en öm tå kanske? Jag tjatar inte och du är inte tvungen att svara och därmed starta tjafs heller. Man sitter väl knappast och läser hopptrådar om det inte intresserar en? Jag lämnade kattforumet ett tag men kom tillbaka, och det är lika trist stämning nu. Sen kanske du har märkt att jag sätter en ;) i dom inläggen så du kanske kan sudda ut minen och inte ta allt på så blodigt allvar kanske? Nej jag vet att det inte finns några lagar, men så som jag är uppfostrad så står man inte bara och lyssnar på någon och sedan bara vänder och går, utan man svara för att vara artig, vilket ju är samma princip om man läser någons inlägg och sen skiter i att svara, JAG tycker det är oförskämt, om det inte är något man inte KAN svara på.

Men varför gagga om det om och om igen? Jag vet inte om du inte kan läsa men ts hari nte blivit dissad, det är ganska många som svarat i tråden.

Det blir kanske inte så många svar direkt eftersom det inte hänger så många personer här inne hela tiden, då kan det ta någon timme innan någon sett tråden och svarat.

Bara för att man öppnat en tråd måste man inte nödvändigtvis skriva i den, det är ju bara löjligt att påstå att man ska göra det. Man svarar på det man har tid och lust helt enkelt.

Bara för att du sätter en ;) efter det du skriver betyder väl inte det att du eg inte menar det, för det gör du ju.

Konstigt nog är det bara du och ev en till som håller på och tjatar om hur tråkiga folket är på den här delen av forumet...
Passar det inte så är det ingen som tvingar dig att vara här.

Jag gaggar inte, det är ju du som svarar och börjar tjafsa om det. Passar inte mina inlägg så svara inte. Jag kan läsa, och då jag skrev det första inlägget fanns inga andra inlägg än TS och mitt. Du behöver inte tycka som jag, men jag kommer vara här och tycker jag något är dåligt så säger jag det, stör det dig så titta åt ett annat håll.

Förstår inte varför du började tjata om taskig attityd när Nussikan inte skrev ngt elakt i överhuvudtaget. DESSUTOM med en ;) bredvid så att man skulle ta det lite på skämt.

Eftersom hon skriver det i var och varannan tråd. Jag har rätt att svara på det om jag vill, därför gjorde jag det. Dessutom vet vi ju alla att det inte är ett skämt från hennes sida oavsett hur många smileys hon använder.

Och jag kommer vara här och svara på alla inlägg som jag har lust att svara på. Och jag tycker att det är dåligt och onödigt att skriva som du gjorde i ditt första inlägg.

Eftersom hon skriver det i var och varannan tråd. Jag har rätt att svara på det om jag vill, därför gjorde jag det. Dessutom vet vi ju alla att det inte är ett skämt från hennes sida oavsett hur många smileys hon använder.

Jag har skrivit det i två trådar, sluta överdriva. Du har ingen aning om jag skriver det som skämt eller inte, du känner nämligen inte mig, så tagga ner tänd den där glimten i ögat om du har någon, det var nämligen den jag skrev inlägget med.

Och jag kommer vara här och svara på alla inlägg som jag har lust att svara på. Och jag tycker att det är dåligt och onödigt att skriva som du gjorde i ditt första inlägg.

Så bra, du är både du och jag här och skriver om vad vi tycker är dåligt, onödigt och otrevligt, jag med glimten i ögat och du på blodigt allvar, ska vi lämna det där kanske?

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
663
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
844
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
202
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
583
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama