saint__anger
Trådstartare
Sv: Tillökning
Har du nå kort på den att visa?
Har du nå kort på den att visa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej det kan jag inte, tycker du det är en skit trist attityd och det inte passar så läs inte. Har du rätt att säga till mig att jag har en trist attityd så har väl jag rätt att säga att jag tycker vissa här inne har det? Jag vill inte tjafsa bara tala om för TS att hon är inte den enda som blir "dissad" och att jag tycker det är väldigt vanligt här inne, om inte trådarna skapas av vissa personer.
Det har väl inte med att göra om man sitter här 24/7 eller inte, om man ändå öppnar en tråd och struntar i att svara?
Eftersom hon skriver det i var och varannan tråd. Jag har rätt att svara på det om jag vill, därför gjorde jag det. Dessutom vet vi ju alla att det inte är ett skämt från hennes sida oavsett hur många smileys hon använder.
Och jag kommer vara här och svara på alla inlägg som jag har lust att svara på. Och jag tycker att det är dåligt och onödigt att skriva som du gjorde i ditt första inlägg.