Abbie som bebis

Sv: Abbie som bebis

Jag har 2 sådana sängkamrater och är singel... Kanske klarar mig bra ändå då :D

Skrället vet hur man ser söt ut. En liten filura är hon :love:

Senast ändrad:

Ooooh, hjärtknipande! :love: Längtar som en tok tills de blir dags för Freija at få sånna små ulltottar. Kan man nått annat än bli hopplöst förälskad?

Jag har visst försummat din önskan millus!! På både gott och ont. Så du kan tona ner radarn nu ett tag och vila från abstinensen :devil: :D

Observera Yoga i bakgrunden
IMG_0185a.jpg

Observera mina cola-hantlar i bakgrunden :D
IMG_0169a.jpg

Usel bildkvalitet, men Abbie är för söt!! Nästan 5 veckor gammal.
040111-106liten.jpg

Första kontakten med fjädervippan
040111-108a.jpg

Men hjäälp.... HUR har jag kunnat missa denna tråd :confused:

Nu måste jag straxt gå och borra ner näsan i Diggers gossemage :love:

Sirisiri: Du får gärna lägga upp bilderna igen då dom inte finns kvar i tråden längre :idea:

Nu måste jag hålla liv i min "nya" maskade "gosedjur"s tråd... hon blev ju 7 v igår :love:

ABBIE ABBIE ABBIE :bow::bow::bow:

Åååh, så underbar, den första bilden är bara:love::love::love:

Jag har också en sån filt med en häst och ett föl på, mina katter är helt tokiga i den och jag är så ego så har någon av barnen tagit "min" filt så tar jag den genast i från dem och vips så har jag en katt i knäet. Jag fick min filt 1982 av mamma!

Abbie borde få ligga på en filt och bli matad med räkor hela dagarna för hon ser så majestätisk ut!

Så otroligt gulliga katter, verkligen myyysiga!

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
663
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
583
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
844
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
476
Senast: Celinehenn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 30