Abbie som bebis

Sv: Abbie som bebis

Här har det hänt grejer :D :bow: :bow:

Underbara bilder :love: Blåpaddan är supersöt, men jag fastnade ändå för lilapaddan som sitter med huvudet på sned
cat-wub.gif

Blåpaddan var en riktig knubbis, fortsätter hon så så kommer hon bli underbar.

Tur att man inte väntar kull, hade nog inte kunnat sälja nån :angel:

:rofl:

Och eftersom jag har bestämt mig för att lyda dig i detta ämne så kanske detta kan vara nått?

bild368.jpg

Tjocksmock :mad: :p
Britterna är verkligen supersöta som små, eller hur?

Den första är ju snart 4 år och väger mäktiga 6 kg nu. Den i hörnet är Abbies bror S*Lisuanto's Absolute Abstraction, eller Simon till vardags. Även han blev underbar som vuxen, bred och välutvecklad. Han bor hos en bekant/kollega till min mamma och jag träffar honom ibland. Urhärlig är han.

Alltså, om jag hade en sån myskudde hemma så skulle jag ALDRIG kunna gå hemifrån...Hon är bara för underbar!!!

Jag har ju tre huskatter, men ingen ser så oemotståndlig ut. Även om jag älskar dem mer än något annat. Men britter är så:d:love::love:

//millus

Ibland är det svårt :)
Alla katter är ju underbara på sitt sätt, jag fastnade för britten just för att den är så rund och go och mjuk. Men så vill jag ha en Devon också, som ju är lite annorlunda i kroppsformen... Äh, alla katter har sin charm. Britter blir det nog alltid här, små nallebjörnsansikten klarar jag mig helt enkelt inte utan :love::love:

Och en stor mjuk mage som man kan borra ner hela ansiktet i! :love::love::love:

Den nedersta bilden är min favorit! Så söt så jag skulle vilja kunna krýpa in i datorn o lägga mig där o snosa i pälsen.

//millus

MissFideli: Självklart får du använda bilderna. Jag ska svara på ditt pm senare. Har inte haft tid att göra det.

Ah det var den sötaste på länge :love: SÅ SÖT!

Vill också ha en kisekattkompis till :D Fast det är så dumt eftersom alla kör så j-la fort på vägen här utanför :mad:

Jag bor mitt i Örebro. Men eftersom jag har innekatter så får dom köra 110 här utanför om dom vill, det rör inte mina :D

Dom flesta raskatterna hålls ju som innekatter.

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
663
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
583
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
844
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
476
Senast: Celinehenn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama