Abbie som bebis

Sv: Abbie som bebis

Den bilden är bara för ljuvlig!!!!

MERA ABBIE ÅT FOLKET:love::love::love:

Minst en Abbie-bild om dagen är socialstyrelsens senaste rekommendation...

En överdriven konsumtion av Abbie-bilder har visat sig skydda mot sjukdomar som högt blodtryck, diabetes och andra välfärdsrelaterade folksjukdomar!

När jag ser bilderna blir jag helt rABBIEat!!!

MERA; MERA; MERA!!!

//millus:bump:

Fjäskis! ;) :p

Vill du veta en hemlis! Jag ska få gosa Abbie idag!!! :love:

Uh, vad fuskigt!!!

Det är tur att jag åtminstone har en katt som liiiite, liiiite på minner om en britt.

//millus

Nu är Sirisiri på väg hem. Abbie visade inte sin bästa sida kanske, men ändå. Klappat små kattbebisar har vi gjort, och jag tror både Sirisiri och jag är glada över att vi har katter som hindrar oss från att skaffa fler :D

Om ni ber snällt kanske Sirisiri lägger ut lite bilder på småskruttarna sen :angel:

Den bilden är bara för ljuvlig!!!!

MERA ABBIE ÅT FOLKET:love::love::love:

Minst en Abbie-bild om dagen är socialstyrelsens senaste rekommendation...

En överdriven konsumtion av Abbie-bilder har visat sig skydda mot sjukdomar som högt blodtryck, diabetes och andra välfärdsrelaterade folksjukdomar!

När jag ser bilderna blir jag helt rABBIEat!!!

MERA; MERA; MERA!!!

//millus:bump:

:rofl: :rofl: :rofl:
Passa, jag kanske tar dig på orden :p

Bild182.jpg

Abbie var väldigt mjuk och snäll och gosvänlig! :love: Lite svårflirtad kanske, men jag har ju en egen brittflicka som beter sig på samma sätt mot okända inkräktare! :D

Jag tog med minneskortet till jobbet för att försöka titta på bilderna genom kortläsaren, men vi får det inte att funka... :confused: Jag som är jättenyfiken! Camilla skulle iallafall ta med sin egen kortläsare efter lunchen, så kanske funkar det bättre då.

Kattungarna var hur söta som helst! :love: :love: Hade kunnat ta med mig allihopa hem... :love: Det var också kul att se Mis pappa och syster.

Jamen gud, jag har aldrig sett nåt så gosigt! Om jag ändå fick krypa ned i soffan och borra in näsan i magen...

Hon är så go så det inte är klokt. Jag har sagt att jag vill ha en britt när barnen blir stora, då måste det absolut bli en sån som ser ut som Abbie!

Ser fram emot fler gose-bilder.

//millus

Jag ska lägga upp några kattungebilder sen. Nu har jag lyckats titta på dom iallafall och några blev helt okej. Får se om jag hinner ikväll, annars blir det i helgen.

Nu har jag fixat bilderna på sötnosarna! :love: Min absoluta favorit syns på första och andra bilden. Hon är ju bara så bedårande sööööt!! :love::love::love: 5 veckor gamla är dom.

litenKattungar012_redigerad-1.jpg

litenKattungar004_redigerad-1.jpg

litenKattungar034_redigerad-1.jpg

litenKattungar048_redigerad-1.jpg

litenKattungar053_redigerad-1.jpg

litenKattungar065_redigerad-1.jpg

Jag instämmer, kissen på bild ett och två är bara :love::d:bow::banana::bump::rofl:

//millus- blir alldeles tossig av söta små kissar

*gurgel* Den här tråden är livsfarlig. Visade min mamma den o hon föll totalt, så nu vill hon skaffa en britt :D Hennes honkatt dog ju för ett par år sen, o hon vill gärna ha en ny tjej i familjen snart. Misstänker att britterna ligger pyrt till :rofl:

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
663
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
583
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
844
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
476
Senast: Celinehenn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama