Blod i urinet

Sv: Blod i urinet

Jag har bara otur med mina helsvarta katter.
Hade en hane Zeke.
Han började precis som din att kissa blod. Fast han gick o satte sig brevid lådan vilket bara det var ett konstigt beteende.
Så det var tydligt att det var mycket blod i urinen,
Skulle ringa veterinären men samma dag jag upptäckte det så försvann han o kom aldrig tillbaka..
Jag är helt säker på att han gick iväg för att dö..

Min andra helsvarta katt efter honom Grizzly, blev påbackad av en bil..

Vill ha en ny helsvart men jag vet inte om jag vågar. Har sån himla otur med dem..:cry:

Sv: Blod i urinet

Jag har bara otur med mina helsvarta katter.
Hade en hane Zeke.
Han började precis som din att kissa blod. Fast han gick o satte sig brevid lådan vilket bara det var ett konstigt beteende.
Så det var tydligt att det var mycket blod i urinen,
Skulle ringa veterinären men samma dag jag upptäckte det så försvann han o kom aldrig tillbaka..
Jag är helt säker på att han gick iväg för att dö..

Min andra helsvarta katt efter honom Grizzly, blev påbackad av en bil..

Vill ha en ny helsvart men jag vet inte om jag vågar. Har sån himla otur med dem..:cry:

Va tråkigt :( Sj så letar ja efter en vit mise då ja har en vit kvar.. Bilder längre upp. Men är inte så lätt o hitta en då ja ej betalar mkt.. men har satt in annons o hoppas ja får svar snart så min slipper va ensam..

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
583
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 566
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
844
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
419

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka