Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

T
Övr. Katt Behöver hjälp :( Jag har en ganska gammal kastrerad hankatt, ca 12 år, ingen vet säkert, tagen från katthemmet för flera år sedan. Han...
Svar
3
· Visningar
1 108
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Maste fa skriva av mig lite innan jag blir tokig. Kopte tva Maine Coonkatter i varas som nu ar 8 manader. De kastrerades i juni och...
Svar
7
· Visningar
1 153
Senast: aemaria
·
Övr. Katt Jag har ett sådant samvetskval och behöver hjälp. För ca två år sedan tog jag bort min katt p.g.a. bröstcanser, då 16år gammal och...
Svar
17
· Visningar
1 100
Senast: Lotus7
·
R
Övr. Katt Hej allihopa hoppas nån kan lugna mig lite. Kastrerade/steriliserade kattjejen förra fredagen och hon har varit lite på såret och ska...
Svar
3
· Visningar
623
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt jag och sambon köpte en kattunge på 13 v som sällskap till den äldre, ca 2 år, katten. han verkade sakna sällskap. han har verkligen...
Svar
19
· Visningar
1 459
Senast: tilletott
·
P
Övr. Katt Förra vintern flyttade två vildkatter in under min mormors uthus. På våren fick dom varsin kull med kattungar och när dom började bli...
Svar
16
· Visningar
1 433
Senast: Phocahontas
·
P
Övr. Katt Hejsan! Runt 1 Juli tog jag hem en liten kissebäbis, (då ca 12 veckor), som säljaren påstod vara Norsk Skogskatt till 50%. (Inte för...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 913
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Köpte två nya kattungar för tre veckor sedan. Första veckan var dom inne i ett rum(med ventilation). Den ena kattungen är...
Svar
11
· Visningar
3 507
Senast: Tosa
·
Övr. Katt Ska kastrera mina donnor, frågan är om man ska ta en åt gången eller båda samtidigt? Vi bor litet i en etta så de kan inte vara...
Svar
5
· Visningar
771
Senast: kisse
·
Övr. Katt Hur snabbt efter att en katt har fått ungar kan den bli dräktig igen? Våran hona fick 2 fina kattungar den 1 aug. Jag har varit noga med...
Svar
5
· Visningar
850
Senast: Vagis
·
P
Övr. Katt Hejsan. Min katt har börjat ramla omkull och ibland visar han någon konstig hälta på ena bakbenet. Helt plötsligt springer han omkirng...
Svar
19
· Visningar
8 958
Senast: Stoppard
·
C
Övr. Katt När en kattkull blivit 12 veckor och flyttat hemmifrån, hur lång tid efteråt tar det då innan honan slutar att producera mjölk?
Svar
2
· Visningar
1 384
Senast: Cettan
·
Övr. Katt imorgon blir jag för första gången över hos någon annan på em+natten+ett tag dagen efter.. är det helt fel mot katten att ta med henne...
2
Svar
20
· Visningar
2 046
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Har en liten undran..!! När en katt fått ungar, när kan man börja ge dem P-piller? Kan man göra direkt efter födseln eller ska man...
Svar
14
· Visningar
1 636
Senast: Yrja
·
C
Övr. Katt Hur ofta ska man avmaska, eller ska man avmaska? Och när ska man avmaska? Jag har två utekatter som jag har avmaskat med Axilur. En...
2
Svar
37
· Visningar
3 634
Senast: Charlotte
·
Övr. Katt ...en cremebulle?!?:d Visst är han go min "lille" pojke:love:
Svar
2
· Visningar
798
Senast: Heulwen
·
C
Övr. Katt Nu har vi slutligen förhoppningsvis hittat en som vill ha våran sista kattunge. (Eller näst sista:cry:) De har haft katt tidigare, men...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 241
Senast: Cernika
·
M
Övr. Katt Kan inte hitta det någonstans och har tyvärr ingen våg. Enligt påsen ska katten äta 30 g om dagen men är jätte svårt att veta hur...
Svar
1
· Visningar
1 159
Senast: Emma85
·
K
Övr. Katt Jag har reserverat en skogkattunge, en hane på 11 veckor. han ska vara till sällskap till min kastrerade hane Keanu som nog många av er...
Svar
7
· Visningar
824
Senast: Keanu
·
S
Övr. Katt Syrran föder upp brittisk korthår och har fått en kull för några veckor sedan. Det blev 2 honor och 3 hanar. Alla ska heta något på...
2
Svar
24
· Visningar
2 275
Senast: Sol_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar