Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Våran vackra Ebbas envisa "förkylningar" visade sej vara skivepitelscarcinom i halsen. Den orskade att halsen blivit förkalkad så hon...
Svar
10
· Visningar
1 003
Senast: palle
·
M
Övr. Katt Ja som rubriken lyder vad är skillnaden?? Jag har precis fått ta över en katt från en mycket virrig bekant, Hon har tagit över en katt...
Svar
8
· Visningar
2 940
Senast: Malin L
·
Övr. Katt Hej! Min 5-månaders katt har börjat att systematiskt kissa i min 2-åriga dotters säng. Det börjar bli tröttsamt, och det känns...
Svar
2
· Visningar
882
Senast: Stinaelin
·
Övr. Katt Hur mycket kan en liten kisse bajsa egentligen? Jag tycker inte hon äter så mycket, men varje dag när jag mockar kattlådan ligger där...
Svar
4
· Visningar
968
Senast: emjo
·
Övr. Katt Gammelkissen (Domino) kom in i fredags helt blodig frampå (kommit ur munnen). Han blev sämre under de närmsta timmarna, loj och hängig...
Svar
9
· Visningar
1 158
Senast: domino
·
A
Övr. Katt Hej! Har tagit hand om en katt som blivit illa behandlad av sin tidigare ägare (slagen). Den är mycket rädd och skygg men ser i övrigt...
Svar
10
· Visningar
2 826
Senast: Phillippa
·
C
Övr. Katt Jag blir så lessen! Kan börja från början. Jag har en medryttarhäst och då vi är tre i skåpet så får inte jag plats med alla mina...
Svar
4
· Visningar
1 176
Senast: Ragdollkatten
·
Övr. Katt nå som kan ge förslag.skaffa en kattunge,en hona,för 6 v.sen ungefär.har en vuxen katt hemma som är ca 5 år.nu är det så här att den...
Svar
1
· Visningar
654
Senast: nyckelpiga
·
Övr. Katt Min mamma har tagit om två kattungar som har en mamma ungarna är runt två-tre månader gamla. Ena kattungen är lite slöare än den andra...
Svar
11
· Visningar
1 395
Senast: NaTTa
·
D
Övr. Katt Ja, kan era katter några tricks? :D Mina katter kan båda sitta på kommando och den äldre kan hoppa upp i en säng eller på en stol om...
Svar
12
· Visningar
963
Senast: Annie_92
·
H
Övr. Katt Nej, hon är inte tjockis, hon ser bara hemskt pösig ut när hon ligger i sin favoritställning haha :D Päronformad.
Svar
5
· Visningar
741
Senast: MinIan
·
T
Övr. Katt Jag och min katt tillbringar för tillfället sommaren på landet och min innekatt har fått prova på utelivet lite. Nu har hon börjat få...
Svar
2
· Visningar
692
Senast: Tant Gredelin
·
Övr. Katt :eek::eek::eek::eek::eek: Kolla tänderna! :crazy: :rofl::rofl:
Svar
13
· Visningar
1 193
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Ja, som rubriken säger, den lilla rara kissen :devil: bet just mig, inte jättehårt men naturligtvis blev det en skråma så det blöder...
Svar
12
· Visningar
5 734
Senast: Sol
·
S
Övr. Katt i förrgår hämtade jag och pojkvännen en kattunge. Mina föräldrar har fött upp norska skogkatter men jag hade nästan glömt hur jäkla...
Svar
10
· Visningar
1 371
Senast: Sheltien
·
M
Övr. Katt Ja, vad ska man göra? Mina föräldrars 21 åriga (!!!) katt har börjat kissa inne. Han kissade även på stackars hovslagaren när han va...
Svar
1
· Visningar
2 416
Senast: Keanu
·
M
Övr. Katt Jag har en maincoon hona på 4 år men hon blir hela tiden tovig:confused: HJÄLP hur får jag henne fin ren och inte tovig:confused...
Svar
2
· Visningar
833
Senast: Keanu
·
S
Övr. Katt :love: (Hon klickade ner hela rutan så jag får skriva en gång till :P) För lite mer än en månad sen var (killkompisens) fönster öppet...
Svar
9
· Visningar
996
Senast: Ströga
·
Övr. Katt Har ett problem med min 4-åriga kastrerade hankatt. Har flyttat från min gamla pojkvän, vi hade två katter ihop. Den första tiden...
Svar
13
· Visningar
1 691
Senast: Vaccan
·
Övr. Katt Plötsligt när jag kelade med min ena honkatt så såg jag att runt två spenar så var det som om en kattunge hade diat. Ena spenen strax...
Svar
4
· Visningar
1 060
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama