Vad ska jag göra med min "fegis"?

Sv: Vad ska jag göra med min "fegis"?

Har oxå en "skyggis". Det är en exotichane som är fem år och heter Rune. Sedan han var ca ett år så har han skytt oss som pesten... Han kommer in och äter när allt är lugnt i huset, men kurar annars mest med sina kattvänner som han avgudar. När jag närmar mig så flyr han ut genom kattluckan, och är han ute så flyr han in under uthuset. Situationen blev ännu värre när vi fick barn för ca ett år sedan...Detta känns jättetråkigt!! Hoppas på bra tips!!

Liknande trådar

Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
782
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
1 252
Senast: Bison
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 631
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Hej! Har en Sankt Bernhard på ca 3,5 år. Han är rätt stökig av sig och har varit det mer eller mindre hela sitt liv men nu senaste...
Svar
14
· Visningar
1 806
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama