Vad ska jag göra med min "fegis"?

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Tjalfe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 1 770
Sv: Vad ska jag göra med min "fegis"?

Har oxå en "skyggis". Det är en exotichane som är fem år och heter Rune. Sedan han var ca ett år så har han skytt oss som pesten... Han kommer in och äter när allt är lugnt i huset, men kurar annars mest med sina kattvänner som han avgudar. När jag närmar mig så flyr han ut genom kattluckan, och är han ute så flyr han in under uthuset. Situationen blev ännu värre när vi fick barn för ca ett år sedan...Detta känns jättetråkigt!! Hoppas på bra tips!!

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 020
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
1 761
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
447
Senast: Sassy
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
891

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka