En liten djävul...

Sv: En liten djävul...

hm som sagt...

min mamma tror att han har nån form av funktionshinder ala kromosomfel eller nåt.. är böjd att hålla med..
Häromdagen gjorde han en cliffhanger på väggen. Klättrade rakt upp, borde vara totalt omöjligt?? :confused:
Dagen efter slipade jag väggen och målade över hans snygga klösavtryck. Han satt bakom mig och doppade tassen i burken med målarfärg när han trodde att jag inte såg :angel: När färgen torkat och jag lite nöjt beskådade mitt dagsverk, tittade han på mig med en full i sjutton-min..och klättrade upp på väggen IGEN :devil:

men har har sina rara stunder, synd att de är så sällsynta bara :angel:

storaron.jpg

Just nu bär han runt på en strumpa och kommer och lägger den i mitt knä hela tiden och vill att jag ska kasta.. är lite småkul 10 ggr men inte 500 ggr :p Brukar gömma undan "leksakerna" på nätterna eftersom han annars kommer och dumpar dom i huvudet på mig när jag sover. Hallå kasta bollen matteeeee!! Kl. 03.00 mindre kul :p

Nirak

Senast ändrad av en moderator:

Edit: I morse vaknade jag av att jattj***** släppte en SKO i mitt huvud. Godmorgon liksom?? :angel:
Han hade lyckats dra den från hallen genom lägenheten och upp i sängen. Skam den som ger sig i första taget ;)
Jag gömde skon och hoppade i duschen. Då rullar en liten boll in i duschen :angel:
Sen när jag klädde mig så hämtade han en strumpa igen och satt med den i munnen och tittade bedjande på mig.. kastaaa matteee!! :D

Nirak

Haha han är ju underbar :rofl:

Antar att du vara mer på din vakt. Är han din första katt?

Haha! Det här måste vara den roligaste katten jag någonsin har hört talas om!
Vad gulligt att han tror att han är en hund ; ]

Haha tack för dagens garv :rofl:

Han verkar underbar din lilla katt, men du får behålla honom för dig själv :angel:

hehe.. Lille Eskil brukar även ta sats, studsa in i väggen, flyga rakt över lägenheten, studsa PÅ tv'n och sen studsa över soffan och landa i 190 knyck på köksbordet :angel:
Ibland kan han även använda mattes huvud som studsmatta/genväg. Studs, studs... :p

:bump::bump::D

Han tycker inte om besök. Vill ha matte för sig själv. Oftast sätter han sig helt enkelt och STIRRAR på besöket tills det avlägsnar sig. Om besöket inte fattar hinten så biter han helt enkelt besöket i foten :angel:
När matte hade en dejt gick han och öppnade en låda i byrån och hämtade ett par fuuuula trosor som han la framför dejten :o :angel:

Nirak

Senast ändrad av en moderator:

:rofl::rofl:
Nej lägg av kan inte sluta skratta :rofl:

Gud vad diabolisk han var då :devil: Du får döpa om honom till lucifer!

ja borde kanske ha tänkt på det namnet :devil: :D
Alltså han fnyser liksom och ser upprorisk ut när han landar nånstans efter sina springa runt-rundor.
Har tagit ut honom i sele nån gång, men det gillar han inte alls. Då sitter han bara och glor ilsket på mig tills jag låter honom gå hem igen :confused:

Nirak

:rofl::rofl::rofl:

Stackars dig! ;)

Nog för att min katt också apporterar (strumpor och hårsnoddar är bäst!)men han låter mig vara när jag sover. Men det Kan bero på att han fått känna på mitt humör. :angel:

HAHAHAHHAHA ååhh :rofl: och perfekta blicken på katten också:D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka