Fråga ang Mat

Sv: Fråga ang Mat

Haha, ja du, vad ska man säga, sluta berätta för folk hur dom ska bete sig, jag är inte bitter, bara trött på att folk börjar hacka innan dom ens har läst ordentligt, men är det vad du kallar en "saklig nivå" så var så god. Och du, jag är inte snäll.

För dom som läser mina inlägg ordentligt så har nog förhoppningsvis min poäng gått fram, och eftersom inget rår på maffian här inne och kan skapa en trevlig stämning där folk faktiskt har rätt att ha olika åsikter så tackar jag för mig (igen).

Liknande trådar

Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 203
Senast: Marvin
·
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
2 135
Senast: Myrten
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
1 252
Senast: Bison
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 476
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare