Hittade en kattunge i åkerkanten idag

Sv: Hittade en kattunge i åkerkanten idag

Men herrejösses vad söt man kan vara! :love: Heder till dig som lagt ner så mycket kärlek på henne!

Linaliggerpkksgolvet.jpg

duu.. måste bara fråga.. vad har du gjort med skåpluckan??? :eek:

ps. supersöt katt föresten d.s

Vilken underbar liten kisse! Så himla söt och go!
Vilken tur hon hade som hittade dig :love:

Jag tror att din gamla katt vänjer sig vid kattungen.. vi hittade en kattunge i september förra året som bara var 2 veckor. Vi fick nappa upp henne med flaska. Vi ha tre katter sen innan och alla var lite skeptiska från början, min katt var värst för hon hade aldrig sätt några kattungar innan så hon var rädd och fräste i början men sen blev hon van vid den lille och nu är katten stor!

det är hur mysigt som helst med små kissar!

duu.. måste bara fråga.. vad har du gjort med skåpluckan???
:rofl::rofl:
Ja det ser väl lite märkligt ut när man bara ser en del....

Här är bild på hela luckan. P och M är mina och sambons initialer. Det var liksom nånting jag fick för mig att göra bara...:smirk:
Huset är gammalt och ska renoveras inom en inte alltför lång framtid, så då kan jag skippa luckan om jag vill.
skpdrr.jpg

Kolla mattan, så ser det ut när man har en kattunge hemma...

Slänger in en bonusbild på kattungen från idag
tittar.jpg

Senast ändrad:

Nu är det ju 3-4 veckor sen kattungen kom hit, och gamla katten har accepterat henne. De kan sitta och äta bredvid varann o.s.v. Enda som gammelkattan inte gillar är när Lina jagar hennes svans medan hon försöker äta, då säger hon till...:devil::p

Och om du läser högre upp i tråden så var vi hos vet ganska i början, och där trodde de att det var en flicka, och jag har inte sett antydan till några kulor än, så det är nog en hon.

Okej! Jag såg det sen hoppas att det är en hona då! vi har en hona som heter simba då vi inte såg skillnad på henne och brossan som hette felicia men fick bli en felix efter att kulorna växt ut!

vi har en hona som heter simba då vi inte såg skillnad på henne och brossan som hette felicia men fick bli en felix efter att kulorna växt ut!

Vår gamla honkatt heter Tage:rofl:
Och det fick hon fortsätta heta även sen det uptäcktes att hon var en hona.

vi hittade en kattunge i september förra året som bara var 2 veckor. Vi fick nappa upp henne med flaska.

Hur blev den katten som vuxen? Är det inte risk att de blir liksom onormala i beteendet, då de inte får vara med mamman tillräckligt länge? Nu var ju min 6-8 v då vi hittade henne, och hon åt ju själv och gick på lådan och så, så jag är ju inte jätteorolig egentligen.

Hon är som en vanlig katt fast lite bitigare och mindre gosig! hmm... hon har lite temprament! Man skulle ju kunna tro att hon skulle vara mer gosig då vi varit hennes mamma, men inte. Hon fich ju lära sig att äta vällingen i skål tidigt och pottränades också tidigt när hon var ca 4-5 veckor...

:rofl::rofl:
Ja det ser väl lite märkligt ut när man bara ser en del....

Här är bild på hela luckan. P och M är mina och sambons initialer. Det var liksom nånting jag fick för mig att göra bara...:smirk:
Huset är gammalt och ska renoveras inom en inte alltför lång framtid, så då kan jag skippa luckan om jag vill.
skpdrr.jpg

Kolla mattan, så ser det ut när man har en kattunge hemma...

aha... då var det ju snyggt.. såg nååågot knepigt ut innan... :angel:
men det var lättare att förstå det när man såg helheten... :p

Liknande trådar

Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
4 389
Senast: Kaching
·
Katthälsa Hej Min kära katt som just fyllt 11 började uppvisa tecken på att ha ont för en månad sedan. Hon har varit som en kattunge hela livet...
2
Svar
32
· Visningar
5 398
Senast: kratbran
·
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 717
Senast: mackan
·
Katthälsa Jag har lite ofrivilligt fått en katt på halsen ett tag framöver. Varför är ointressant egentligen men den ska bo hos oss ett tag. Vi...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
16 553
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar