Fråga ang Mat

Sv: Fråga ang Mat

Haha, ja du, vad ska man säga, sluta berätta för folk hur dom ska bete sig, jag är inte bitter, bara trött på att folk börjar hacka innan dom ens har läst ordentligt, men är det vad du kallar en "saklig nivå" så var så god. Och du, jag är inte snäll.

För dom som läser mina inlägg ordentligt så har nog förhoppningsvis min poäng gått fram, och eftersom inget rår på maffian här inne och kan skapa en trevlig stämning där folk faktiskt har rätt att ha olika åsikter så tackar jag för mig (igen).

Liknande trådar

Övr. Katt Våra katter vägrar äta blötmat och därför behöver jag hitta ett torrfoder som är okey. Vi har provat SMAAK Cat Adult Sterilised Kyckling...
Svar
5
· Visningar
498
Senast: Keb71
·
Mat MSB tycker att man ska ha mat för en vecka hemma. Och det har jag nog. Om jag letar upp bönor, spagetti och annat som ligger och samlar... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
6 132
Senast: Tantan
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
523
Senast: Krålus
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 333
Senast: Marvin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka