Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
118
Svar
0
· Visningar
110
Svar
0
· Visningar
115
Svar
0
· Visningar
111
Övr. Katt Nu sitter jag och väntar på min skjuts till veterinären. Jag kom just hem från mitt nattjobb och möts i dörren av en katt med blodigt...
Svar
6
· Visningar
819
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Idag blev äntligen våran (eller rättare sagt katternas) rastgård klar, både vi och kissarna blev helnöjda! Här är några kort på när...
Svar
10
· Visningar
834
Senast: HumleMumlan
·
Z
Övr. Katt Läste just i Aftonbladet om två tonårstjejer i New York som hade dränkt in en kattunge i bensin och tänt på, de ville ha "lite kul". Jag...
Svar
3
· Visningar
647
Senast: enjoyable
·
Övr. Katt Man måste få bildbomba i bland :angel: Oscars snygga stil Oscar och Rustie (Fåret i bakgrunden ) trängs i lillebrors rum...
Svar
10
· Visningar
869
Senast: Matinee
·
Övr. Katt Ja nu är de riktigt stora mina busar så jag tänkte det var dags att visa lite bilder igen! Tyvärr har jag ju varit dålig på det. Alla...
Svar
10
· Visningar
1 343
Senast: Puma
·
C
Övr. Katt Vet inte vad jag ska ta mej till? Hittar inte min innekatt. :( Han är borta, såg han senast innan i morse, sen har min bror varit hemma...
Svar
15
· Visningar
3 807
Senast: millus
·
Övr. Katt Nu har Månsan varit hemma i 19 dagar. Hon har dubblat sin vikt och är oändligt kelig! Så här nöjd är hon: Vår lilla...
Svar
5
· Visningar
1 036
Senast: aiquen
·
L
Övr. Katt Nu är det så att stallkatterna har fått väldigt hårda magar, antagligen mask. Jag har pratat med stallägarna, och dom säger att dom...
Svar
1
· Visningar
720
Senast: Sheltien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama