JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sv: Lighten 15 veckor
Vilken stilig kille
Vad är det för ras?
mco
Han är urmysig....
Jaha
Han såg så korthårig ut för å va main coon. Men kanonsnygg gillar sista bilden, han ser nästan ut som en sfinx, så ståtlig
häftig jämförelse !
Och pälsen kommer nog va det lider, mina andra coonisar var lika korthåriga i början men är nu "pälsmonster"
Övr. Katt
För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Övr. Katt
Hallå på er!
Av en slump så hittade jag till Bukefalos och kände vilken jackpott! Ni kanske kan hjälpa mig.
Är i grunden egentligen en...
Övr. Katt
Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Övr. Katt
Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Utemöbler
Hemmet Vi har lite olika.
I uterummet har vi en soffgrupp i trä från Hillerstorp, soffa, bord och två fåtöljer. Köpta begagnade för en...
lizzie
Alldeles nyss
Sommartid
Samhälle Jag har läst om posten och jag håller fortfarande med om att jag gillar den. Jag tycker att sjukvårdspersonalen gör ett jättejobb med...
Badger
3 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXI
Tjatter Efter några intensiva dagar så är jag helt slut. Så mina föräldrar får spendera eftermiddagen själva idag medan jag stannar i lägenheten...
parellikusken
20 minuter sedan
Svar: 990
Visningar: 31 293
Allmänt
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Detta är en varghybrid som är rätt så känd som ska tillhöra den ovanliga ”rasen” blue wolfdog. Jag minns inte allt jag har läst, men...
Lyan
31 minuter sedan
Svar: 1 695
Visningar: 164 862
Hund
FÅRtråden
Lantbruksdjur Här har också lamm trillat ut, 19 lamm på 8 tackor och 2 av tackorna har fått fyrlingar. 11 tackor kvar som ska lamma, hoppas på en...
Pilot
32 minuter sedan
Svar: 1 079
Visningar: 219 923
Djur
Hundarnas bästa vän, elbilen. Kyla och värme
Övr. Hund Nu kanske vi inte ska göra det här till en elbilsdiskussion, men behöver svara på frågan.
Det är inte alls besvärligt att ladda. Jag...
Rumpnissen
Idag kl 12:03
Svar: 13
Visningar: 442
Hund
Köpa eller hyra?
Hästmänniskan Och hur mycket tror du hästägare vanligtvis tjänar på hästförsäljningar sett till vad det kostar att ha en häst?
Bison
2 minuter sedan
Skoning
Hästvård Om vinterskorna (med fyra brodd i varje) är okej så brukar vi spara dem och sätta på dem nästa vinter igen. Hos oss behöver broddarna...
Kristall10
32 minuter sedan
Svar: 7
Visningar: 108
Vård
Hingstvalsfunderingar 2025
Avel Vi blev tillsagda att börja fråga Copilot mer saker på jobbet. Så jag funderade på vad jag ville veta… :sneaky:
Här kom svaret:
Synd...
Habina
35 minuter sedan
Svar: 60
Visningar: 4 127
Avel