Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Reagerade just på att min lilla birmahona (hon är 4½ månad) fick som kväljningar eller hicka efter att hon hade legat och tvättat sig. Kan katter förresten ha hicka?
Hon gjorde så där cirka 4-5 gånger och sen var allt bra.
Kan det vara nån hårboll som ligger och retar? Har inte spytt upp någonting i alla fall.
Har sett detta inträffa även nån annan gång just efter att hon tvättat sig.
Annars verkar hon i alla fall må hur bra som helst, full i bus och gos
Men vad tror ni att det kan vara?
Katter kan både hicka o rapa Min lilla tjej brukar rapa så sött efter maten, och på utandningen av rapen så åker tungspetsen ut Hickar gör hon flera gånger i veckan, 3-10 gånger, sen är det bra. Så de kan de små liven.
Okej Tack för svaret. Kissen verkar i alla fall må hur bra som helst, det har inte hänt nån mer gång än i alla fall. Just nu busar hon och min dotter på 15 månader som små tokar
Jag har haft katter i många år, men inte förrän nu har jag fått en katt som hickar En av kattsystrarna hickar ofta en stund efter hon har ätit något gott.. slukar väl det för snabbt kan jag tänka mig. Sött låter det i alla fall och hon tittar undrande på mig varje gång hon hickar till.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...