Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hos min far har vi en honkatt som springer i lucka.
Hon har ingen låda att gå på inne så hon måste ju ut och göra såna behov :P Sedan kommer en mkt glad tösa in med jord på tassarna och hoppar upp i soffan.
Att det är blött ute gör inte saken mindre smutsigt.
Men hon är inte sån som dina kissar, hon är knappt ute när det regnar. Kräsen dam.
Här hemma springs det i kattluckan...jädrar anamma. Ibland med en sån fart att kattluckan sitter kvar runt magen på dom...måste nog köpa ny lucka...eller vad tror ni.
Tänk när min hundvalp sprang in o ut som en skållad råtta...det var INTE kul. Nu är vappen stor som ett hus och väger 30 kg och det ända som kommer ut i luckan är nosen.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hästnyheter Sophie Jahn växte upp i utsatthet och när vuxenvärlden svek blev hästarna hennes räddning. Här berättar hon vikten av att våga prata och...