Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Kattskrället har kissat i mina lovely stövlar o nu får jag inte bort lukten!! Har torkat av dom gång på gång på utsidan, o försökt vädra ur dom mha tidningspapper o ordentlig vind, har tom sprayat i bodyspray som jag trodde skulle kunna dölja kisslukten, men icke. Kisset segrade... Hur göra!?!? Finns det nån särskild spray på djuraffären som kan dölja sånt?? Vet inte om jag törs typ spola ur dom, är ju läder o bara ett tunt mjukt foder, törs man?
http://foderbilen.jetshop.se/default.aspx piss off kanske är något(leta upp det i kollumnen till vänster)? Har ingen egen erfarenhet av det så jag vågar inte säga hur det skulle påverka läder, men det vet säkert de som säljer det
Vet hur det är...ena gången kissade en av katterna på mina stövlar, det var längesen men det luktar fortfarande. Fast nu använder jag dom inte. Andra gången var det någon katt som kissade i min älskade Björn Borg väska....då var inte jag glad. Fick slänga den!!!
Jag vet ju att man kan ta på potatismjöl, typ på mattor o så. Men det kanske inte funkar på stövlar.
såg på mythbusters förut ( fast de försökte ta bort skunklukt), det fanns tydligen nåt medel för att ta bort den lukten, och jag menar, skunk luktar väl värre än kattpiss Borde funka. Men det finns nog kanske inte och köpa i sverige ( för vad jag vet har vi inga skunkar )