Sv: Samarbete

Men usch va trist att hon inte är tillbaka.. Ge inte upp bara. Vi saknar ju också en likadan herre sen i nov/dec. Stampar fortfarande bromspedalen i golvet när jag ser ngn som liknar honom genom bilfönstret.

Lilla Radar är väl den som vi ev ska ha kvar, just därför. Men också för att han är den av ungarna som backar när han blir rädd istället för att gå på igen så vi vill vara säkra på att han hamnar rätt. han är inte rädd av sig alls men inte lika tuff som sin syster. Det är min sambos katt så det är han som bestämmer. ;) Tror du inte att din flicka kommer hem igen eller?

Va härliga katter du har! Jag tycker att din grå är hemskt vacker.. så mörk i färgen.. Ska vi bytas? :D

Nää, jag tror inte att hon kommer hem! Jag saknar henne så vansinnigt och jag är så rädd att det ska hända min måsse-älskling något. Han är ju både gammal och stel. Häromkvällen så kom han inte direkt när jag ropade och då tänkte jag att vad gör jag den dagen jag inte har honom längre! Er lilla kattunge påminner om både Måns och Månsan i uppsynen. Alla tre har det där runda pigga utseendet! Er kattunge har något visst i blicken!

//millus=)

Det kommer säkert inte hända er lilla Måns nånting.. :bow: Hur gammal är han?

Jo han är en söting som gärna myser. Frågade sambon igår om vi skulle sälja han iaf - "Bara om de bjuder ordentligt".. som att tusen kr för en bondkatt inte redan är lite att ta i. ;) Så han vill väl ha kvar honom.

Har precis börjat äta - ja det är uppblött och ja tyvärr fick de en omgång billig mat i slutet av månaden när ekonomin var katastrof.
ter0526.jpg

Våra lilla grå herre låg och mös med oss i sängen igår.
Radar.jpg

Liknande trådar

Katthälsa Jag har skrivit om att Kjellie grävt i min mans stora chilikrukor. Jag har tänkt att han antagligen är osäker/stressad eftersom han nyss...
Svar
6
· Visningar
1 558
Senast: Bapelsin
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 449
Övr. Katt Det här är en fristående fortsättning på min tråd om att kastrera hemlös katt. Den katten, S, är numera kastrerad, vaccinerad och...
Svar
11
· Visningar
2 310
Senast: Otherside
·
Övr. Katt Alltså min granne, hon ger mig gråa hår! Jag har två underbara kattgubbar som flyttade hem till mig i somras när deras husse dog. De är...
2
Svar
30
· Visningar
7 239
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar