TS skriver att hennes arbetspass som längst är 4 dygn!Var läser du att det skulle vara mer än ett par timmar i vanliga fall?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TS skriver att hennes arbetspass som längst är 4 dygn!Var läser du att det skulle vara mer än ett par timmar i vanliga fall?
Ja? Men istället är sonen över ett par timmar om dagen och även en annan vän? Så katterna tas ju om hand om oavsett.TS skriver att hennes arbetspass som längst är 4 dygn!
Att ha utekatter på det sätt som TS har kan inte rekommenderas som en permanent lösning. Eftersom TS bor som hon bor och jobbar som hon gör, är det bästa alternativet att omplacera dem.
Den typen av tillsyn är menat för kortare perioder, t.ex. när man är bortrest ett par ggr om året. Att leva som utekatter dygnet runt utan tillgång till värme och mat annat än när kattvakten råkar komma förbi är inte någon bra katthållning.Katterna får ju fullt tillräcklig tillsyn? Lösningen här är väl snarare att granntantan sköter sitt och ger fan i andras katter.
Jag förstår inte vad problemet är?Att ha utekatter på det sätt som TS har kan inte rekommenderas som en permanent lösning. Eftersom TS bor som hon bor och jobbar som hon gör, är det bästa alternativet att omplacera dem.
TS jobbar inte alltid 4 dygn. Det är något som händer ibland. Då kommer vänninna och eller sonen och sitter med katterna i några timmar samt ser till att allt är ok.Min uppfattning är iallafall klar. Katter ska ha tillgång till värme och mat när de vill och det gäller även utekatter, särskilt i vårat klimat. Kan man inte erbjuda det (och är fientlig mot grannar som är villiga att hjälpa till) ska man inte ha katt.
Min uppfattning är iallafall klar. Katter ska ha tillgång till värme och mat när de vill och det gäller även utekatter, särskilt i vårat klimat. Kan man inte erbjuda det (och är fientlig mot grannar som är villiga att hjälpa till) ska man inte ha katt.