Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

G
Övr. Katt Måste en katt löpa medans den blir parad?:smirk:
Svar
4
· Visningar
880
Senast: Sol
·
Övr. Katt En av katterna kom hem förra veckan och var sårig, blodig och kunde inte stödja på frambenen. Troligtvis hade han varit i fight med en...
Svar
5
· Visningar
1 815
Senast: ako
·
M
Övr. Katt Min äldsta katt, som är 1,5 år är inte lika sällskaplig efter att han fick en kompis. Innan kom han nästan alltid och la sig hos mig när...
Svar
3
· Visningar
746
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Halloj! Har funderat ett tag på att skaffa en devon och nu till sommaren när man kan vara hemma mycket skulle det vara något för mig...
Svar
9
· Visningar
2 046
Senast: BuenoBull
·
N
Övr. Katt Ja, vad säger man... Har en annons ute på en av våra katter vi ej kan ha kvar pga att hon ej går ihop med våran hund. Satte ett...
Svar
10
· Visningar
1 321
Senast: Grandevito
·
Övr. Katt :cry: Jaha i Fredags morse,skulle ner och tanka. Hade hästsläpet kopplat,Ariel kom springande från ingenstans körde över honom med...
Svar
7
· Visningar
959
Senast: aiquen
·
Övr. Katt lägg in bilder på era katter när de va små bebisar :D :rofl: Mitt bidrag PIPEN
2
Svar
37
· Visningar
2 246
Senast: Keanu
·
M
Övr. Katt Någon som vet hur mycket det ungefär kostar att kastrera en honkatt?
Svar
6
· Visningar
788
·
Övr. Katt Ngn som känner till detta foder? Köpte det när mitt ordinarie (Mjau) var slut i lokal affären...verkade väl bra och så och min katt...
Svar
10
· Visningar
6 693
·
Övr. Katt Ponera att ni skulle skaffa en till katt, och denna gång en katt av en annan ras än den ni har nu. Vad skulle du välja och varför...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 960
Senast: Libertine
·
M
Övr. Katt Jag undrar (förutom att man ser att katten blir "rund om magen") hur kan man se att katten väntar kattungar? Eller märka p.g.a beteendet...
Svar
3
· Visningar
686
Senast: __Stilett__
·
Övr. Katt :) Här kommer lite bilder på en glad Domino som efter att ha levt som innekatt i 6 år blivit utekatt på nytt :love: Igår var första...
2
Svar
26
· Visningar
1 765
Senast: domino
·
Övr. Katt Hej! Skiljer det mycket på priset hos dessa olika veterinärer? Är det något annat som skiljer dom åt, t.ex. utrustning? Har köpt...
Svar
4
· Visningar
1 365
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Känns som jag har snöat in på kattbajs den senaste tiden :crazy: Tycker att mina småmissar är lösa i magen, men nu har jag börjat...
Svar
4
· Visningar
1 010
Senast: aemaria
·
Övr. Katt Vilket schampo använder ni som har långhåriga katter??:idea:
Svar
5
· Visningar
785
Senast: MissFideli
·
N
Övr. Katt Vad tycker ni om min misse? Lyckades knäppa ett kort när han höll sig stilla :banana: ;) Han har blivit väldigt stor och ståtlig. Ett...
2
Svar
21
· Visningar
1 454
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Någon som har några tips om en kattlåda som är hög men inte så himmla mycket störra runt om utan mest bara högre än dom vanliga...
Svar
6
· Visningar
1 320
Senast: aneka
·
Övr. Katt Någon som vet hur mycket det kosar ungerfär att kastrera en hankatt respektive stersilisera en honkatt?
Svar
5
· Visningar
847
Senast: Bellini
·
Övr. Katt Om jag ställer ut min okastrerade perser hankatt,om det då inte går bra för honom,riskerar jag då avelsförbud??:crazy:
Svar
6
· Visningar
713
·
Övr. Katt Vår huskatt har kommit tillbaka efter tre veckors semester på landet, och är mager som en skrika. Hon är alltid smal, men nu är hon...
Svar
3
· Visningar
2 375
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama