Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Men han är inte lugn och han vill absolut inte vara instängd i badrummet som är det mörkaste eller inte så ljusa rummet. Men han får...
Svar
4
· Visningar
613
Senast: aneka
·
Övr. Katt Mina katter (hane och hona) är snart 5 månader och jag tänkte kastrera dem vid halvåret. Grejen är bara att hanen bara har en pungkula...
Svar
5
· Visningar
9 902
Senast: alinaa
·
Övr. Katt I helgen hade vi en grym utställning. På lördagen blev Hanoo äntligen EP, och dessutom BIS-Veteran. Maja tog sitt andra CACE och skötte...
Svar
14
· Visningar
951
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Är det någon av er som fått en kattunge (inte ens en vecka gammal) att överleva en lunginflammation?
Svar
9
· Visningar
945
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Vår kastrerade honkatt löper för fullt, lika illa som innan hon blev kastrerad. Är det något man kan göra för att minska löpandet? Vi...
Svar
9
· Visningar
1 679
Senast: Sassy
·
Övr. Katt som en liten spinoff på tråden om sthlm o utekatt-frågan. Jag vill jättegärna flytta till örebro och har förälskat mig i bostadsområdet... 2 3
Svar
52
· Visningar
4 758
B
Övr. Katt Den bästa bild jag nånsin tagit:love: Bara ÄLSKAR den! (tagen idag)
Svar
5
· Visningar
869
Senast: NaTTa
·
Övr. Katt :love: En ny liten perser flicka,Sessan kallas hon för!!:banana: Har ju en hanne sen innan. Så spännande.
Svar
1
· Visningar
606
Senast: diartistakasha
·
Övr. Katt Vad gör man när ens granne har så många katter att de inte längre vill vara hemma och söker sig till nya hem? Vi har problemet att en...
Svar
9
· Visningar
958
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Tacksam för tips. Jag vill köpa en supergullig kattunge som kan trivas som innekatt och med hund. Gärna ovanlig och med orginell ras. 2
Svar
21
· Visningar
2 297
Senast: Zondell
·
Övr. Katt Hur nätar man in en balkong som ligger på högsta våningen och det finns inget tak över balkongen ?? I min nuvarande lägenhet bor jag...
Svar
9
· Visningar
6 264
·
T
Övr. Katt (det finns säkerligen massa liknande trådar, men skitsamma) när jag kollar på käktänderna på min katt så ser jag nån slags gul, hård...
Svar
7
· Visningar
1 138
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag känner att jag måste få dela med mig av mina två bondkatters senaste påfund. Det är, i alla fall för matte, mycket underhållande...
Svar
5
· Visningar
996
·
Övr. Katt GAH! Vilka människor det finns på våran planet!:mad: Som vissa av er kanske redan vet så har jag för ca en månad sedan varit och... 2
Svar
28
· Visningar
2 785
Senast: tistlan
·
Övr. Katt Vad har ni för mått på era kattlådor med huva? Vilka mått rekommenderas? "Måste" man ta bort luckan vid ingångshålet?
Svar
5
· Visningar
1 207
Senast: Catinca
·
A
Övr. Katt Skorpan är innekatten som får följa med oss och leka stallkatt medans vi rider:D . 2
Svar
33
· Visningar
1 947
Senast: Baldintata
·
J
Övr. Katt Ifall en katt är varm (helkropp+tassarna) är han sjuk då? Tacksam för svar!!
Svar
4
· Visningar
620
·
T
Övr. Katt min katt äter hela tiden, är det normalt? sen undrar jag en annan sak, nämligen... min katt är väldigt pratglad.. han mjaoar hela...
Svar
8
· Visningar
1 018
·
Övr. Katt Att mamman blöder två dygn efter förlossning?
Svar
1
· Visningar
1 089
Senast: Sol
·
Övr. Katt Vi har 2 katter här hemma men den ena spyr mkt, hon har gjort de hela tiden (snart är hon 2år)... hon spyr flera gånger i veckan å de e...
Svar
6
· Visningar
733

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka