Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt På min morgonrunda jag går varje dag med hunden så går jag bla genom ett villaområde. På en av tomterna så brukar jag se en katt ibland...
2
Svar
27
· Visningar
2 103
Senast: ako
·
S
Övr. Katt Jag ahr två katter, båd blir 2 år i sommar.. Den ena är en hankatt som kastrerades så fort han släppt ner kulorna vid ca 6 månaders...
Svar
5
· Visningar
12 709
Senast: Prosit
·
Övr. Katt ...för nu vet inte jag vad jag ska göra. Jag tror att Jetson har kommit in i 1,5-års trots och Lillan i ½-årstrots! :mad: Båda har...
Svar
6
· Visningar
773
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Vi ska resa hem till sverige med 2 katter, en i varje bur...vi reser från skottland till arlanda, är våra burar godkända för resor i...
Svar
6
· Visningar
973
Senast: Keanu
·
Övr. Katt Laddade upp en bild på nytillskotten och tänkte passa på att visa underverken. :D Tindra har ont i magen, verkarna har satt igång...
Svar
7
· Visningar
699
·
Z
Övr. Katt En katt som kommit och gått till min tomt, skygg som bara den, lyckades jag få in och hade inne över vintern. Men sedan så smet den ut...
Svar
2
· Visningar
575
Senast: Majvi
·
Övr. Katt Anmäls de nånstans? Har strukit omkring en liten katt-tjej här i snart två veckor, mager som synden men jättesocial. Vi bor på ett...
Svar
6
· Visningar
821
Senast: Zewz
·
Övr. Katt De senaste dagarna har jag märkt att Måns har tagit väldigt lång tid på sig när han går på lådan. Han sitter länge och kissar, men det...
Svar
1
· Visningar
607
Senast: Stoppard
·
T
Övr. Katt hej hittade min sons katt idag lekande med en humla. Nu efteråt är ena tassen svullen kan det bero på humlan? MVH Tail
Svar
2
· Visningar
718
Senast: Tail
·
Övr. Katt Var med en av katterna hos vet. idag eftersom han skadat sin tass, när han fått lugnande så sa vet. att hon skulle lägga lite...
Svar
13
· Visningar
1 248
Senast: Stoppard
·
Övr. Katt Har ju som några vet fått två små missebebisar för en vecka sen nu. Men är lite orolig för den ena - såklart, jag ska alltid vara orolig...
Svar
4
· Visningar
7 633
·
Övr. Katt Kom hem och satte mig vid datorn, ser då hur grannens feta katt jagar upp en liten svart sak med halsband i ett träd utanför fönstret...
Svar
9
· Visningar
1 215
Senast: cirkus
·
S
Övr. Katt Ja,idag var det Äntligen dax för mig och min pojke att åka iväg och kolla på dom små liven som vi så glatt väntat på:p Idag är dom...
2
Svar
30
· Visningar
2 079
Senast: ika77
·
Övr. Katt Jag letar febrilt efter min försvunna Månsa! Samma dag som hon försvann så flyttade min granne till Höganäs, jag är rädd att hon kommit...
Svar
4
· Visningar
784
Senast: aiquen
·
P
Övr. Katt Jag har bantat min katt sen 2:a januari i år... Hon har gått ner drygt 2 kg (vägde 7 kg innan) men har pendlat en hel del... En normal...
2
Svar
23
· Visningar
4 460
Senast: Sol
·
Övr. Katt verkar ha fått ett miniexemplar av en kisse :p hon är 1½ år, steriliserad och väger knappa 2 kg! bör jag förvänta mig att hon växer...
Svar
16
· Visningar
1 619
Senast: pippilotta
·
Övr. Katt "Värdelös katt" :D http://bertc.com/uselessCat.htm
Svar
13
· Visningar
1 046
Senast: cirkus
·
A
Övr. Katt Det är inte förrän det händer som man inser kunskapsluckorna. Älsklingen har skurit sönder tassen under helgen (vet är bokad, fastande...
Svar
7
· Visningar
5 504
Senast: ang
·
Övr. Katt Med ungefär lika gammalt värmesystem får man i bland räkna med lite bakslag! Här, högst upp på vinden bor jag och min liga med...
Svar
5
· Visningar
748
Senast: aiquen
·
Övr. Katt I lördags kom en mycket mager och liten honkatt hem till mig. Det var det magraste i kattväg som jag sett. Hon hade så ont i sina tassar...
Svar
8
· Visningar
914
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama