Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hur brukar honor reagera när de precis fått en kull och har en annan hona i huset? Tindra fick sin första kull igår. Våran andra hona...
Svar
9
· Visningar
1 089
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Rustie har ett underligt beteende. Han gömmer prylar han gillar, i avloppsbrunnen. Prylar han gillar, är alltså sånna saker han...
Svar
4
· Visningar
959
Senast: Reykur
·
T
Övr. Katt Ja nu har jag haft katterna i runt en månad och lite funderingar har växt fram :) För det första, det här med barf :crazy: Just nu...
Svar
4
· Visningar
840
Senast: Sol
·
Övr. Katt Min ena katt har jättedålig kvalitet på sina klor, de spricker upp när jag klipper dem (och även annars). Nån som har en aning om vad...
Svar
2
· Visningar
1 993
Senast: saila
·
Övr. Katt någon som ska dit? Jag ska ställa en av mina katter och det blir första gången för oss båda... Så jag är väldigt(!) nervös. vad ska de...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 123
Senast: Zizzy
·
Övr. Katt Vad säger ni om programmet? Nu är jag inte kattkunnig på det sättet (även om jag haft två katter hemma i 16 år nu) och kanske är...
10 11 12
Svar
238
· Visningar
16 930
Senast: lovely
·
Övr. Katt ok, jag är säkert tramsig nu eller nåt men min lilla älskade hon katt e borta!!! Hon försvann ut för tre dygn sedan. Japp, hon e både...
Svar
12
· Visningar
1 120
Senast: Magica
·
T
Övr. Katt En katt har nu fått flytta in hos oss från ett katthem i väntan på att bli adopterad. En jätte go och trevlig katt MEN han skriker...
Svar
9
· Visningar
1 212
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Jag håller på att sätta ihop en rasbeskrivning där man tydligt kan se skillnaden mellan koraten och de raser som folk kan förväxla dem...
Svar
6
· Visningar
892
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Jag kan inte ha öppet för vädring längre, för det är en katt som tycker att det är helt ok att spatsera in här hos mig. Kanske inte så...
Svar
12
· Visningar
941
Övr. Katt Ja, förutom R8an här då. ;) R8an skrev en tråd om honom i maj tror jag. Måns var en katt som ägdes av en missbrukare som hotade att...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 670
Senast: Sastra
·
C
Övr. Katt Jag läste på SVERAKs hemmsida att det är tillåtet att korsa perser med exotic. Det stog "avkommorna kommer att erhålla huvudstamtavla"...
Svar
4
· Visningar
999
Senast: canon_eos
·
Övr. Katt Oscar fick en rent urusel bedömning "Något saknas, något gör att han inte ser ut som en devon. Mer som en vanlig katt som någon glömt...
Svar
6
· Visningar
704
Senast: Sassy
·
C
Övr. Katt Undrar om det är möjligt för mig som ägare till katten (medlem i SVERAK ansluten kattklubb), att be en väninna som ska ställa ut på...
Svar
5
· Visningar
624
Senast: Sol
·
Övr. Katt min ena kisse har en förkärlek av :eek: skor :rofl: nästan varje natt så släpar han ner skor från skohyllan å leker med de :devil...
Svar
2
· Visningar
700
Senast: tindra
·
Övr. Katt Ni som har vuxna ragdollhonor, vilken storlek har ni på halsband om ni har det? Nån som kan mäta? Hittade så hemskt söta halsband...
Svar
4
· Visningar
905
Senast: aiquen
·
Övr. Katt Knäppte denna bild på Isola för en liten stund sen. :D Att de kan rulla ihop sig sådär! :D Visa era katter som har stil! :cool:
2 3
Svar
50
· Visningar
3 401
Senast: sebolina
·
Övr. Katt Här kommer nu mina utlovade bilder. Bebisarna är nu 17 veckor gamla och fulla i bus :love: Äh, det fungerar inte att lägga ut...
Svar
4
· Visningar
697
Senast: Pettsson
·
Övr. Katt Nu vill jag se bilder på era vita katter så jag startar en bildtråd med min viting: :love:
2
Svar
25
· Visningar
4 523
Senast: Ragatan
·
Övr. Katt Vi hade eventuellt tänkt att ställa ut vår katt, och eftersom vi är fullkomliga noviser i ämnet så skulle jag gärna vilja ha lite tips...
Svar
5
· Visningar
686
Senast: Cheeserica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama