Bebisar och katter.....?

Sv: Bebisar och katter.....?

Hej!
Vi har två katter och det har funkat jättebra ihop med vår flicka! Vi var oroliga i början, speciellt för den ena katten som älskar att ligga vid huvudet på oss. När hon var nyfödd sov hon i vagnen på dagen som var där jag var så jag hade koll att han inte la sig där. Katterna fick faktiskt eget rum som dom sov i på natten när vi inte hade full koll. Måste säga att det var väldigt skönt för de har varit lite stökiga på natten under sommarhalvåret. Man blir väckt tillräckligt många gånger under natten av en bebis, så katterna behöver inte hjälpa till med det! Det mesta funkar om man vill att det ska funka, men jag förstår din oro!

Jag kan tillägga att nu när min flicka är ett år är hon bästis med dom och det är verkligen ömsesidigt! Härligt att se dem och hon är så försiktig när hon klappar och känner på dem!

Lycka till!

Liknande trådar

Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 383
T
Övr. Katt Hej Ber om ursäkt då detta säkert blir lite långt men ska försöka hålla det kortfattat.. Jag skaffade min katt för ungefär 6 år sedan...
Svar
2
· Visningar
1 731
Senast: Tass
·
Övr. Katt Ja för att göra en lång story kort, jag bor i lägenhet men huset är ligger "mitt ute i skogen" så det är inte så att vi har ett överflöd...
2
Svar
25
· Visningar
2 642
Senast: vallhund
·
Katthälsa Hej! Jag har ett bekymmer jag försökt få bukt med länge men har inte hittat nån bra lösning än, och det är dålig lukt av kattlådorna...
Svar
7
· Visningar
2 305
Senast: Holly92
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama