Katt bildtråd.

Sv: Katt bildtråd.

min charmknutte älskar att sola, pelle bondkatt 10år :)

index.php

Hade vi inte redan haft 3 hade jag ju absolut velat ha han på riktigt! Verkar vara en riktigt snäll myskisse! :love:
Hoppas han kommer till ett bra hem! :)

Här är min Madonna, hon blir inte sådär jättevacker på bild:angel: Perser, hur gamal kan hon vara.. 5 år kanske.

9036336.jpg

9036337.jpg

Usch den där äckliga bajskatten!!! HAHAHHHAHHA. :bump:

Här är Alice, blir 14 i december. Var en riktig liten elaking när hon var yngre :D nu har hon blivit riktigt snäll (tycker jag och de andra i min familj, men dom som inte har träffar henne så ofta tycker fortfarande att hon är ett monster :angel: )
Dessutom är hon mästare på att bli ful på kort :p

och så en lite mer normal bild

guuud jag älskar verkligen dina katter!!!
ÄR så kär i siameser och orientaler! Ska skaffa mig en sådan när hundarna lärt sig att man ska inte jaga katter hur som helst :mad:
Eller så får jag vänta tills hundarna går bort och skaffa både katt o valp på samma gång ^^

Tack!
Att ha de här katterna är nästan som att ha hund... följer en vart man går :D

Ursäkta bildbomb... :crazy:

Bailey:
7685008.jpg

7685010.jpg

8319280.jpg

Agnes:
7685066.jpg

7685050.jpg

(Ignorera det fula golvet) ;)

Tillsammans (Ca 3 månader gamla) :
7685052.jpg

(Bailey t.v. Agnes t.h.)

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
863
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
680
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
221
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
458
Senast: KeeNine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama