Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

T
Övr. Katt Ber om ursäkt om det redan finns en sån här tråd men när jag sökte i forumet fastande datorn.:o Ni som har Main Coon. Kan ni inte...
Svar
6
· Visningar
1 843
Senast: Sassy
·
S
Övr. Katt Hej! Jag är ny på kattforumet och ber om ursäkt om det redan finns svar på min fråga i andra trådar, men jag frågar iaf. Jag...
Svar
4
· Visningar
963
Senast: Sol
·
T
Övr. Katt Ni som har innekatter - hur funkar det? Hur många saker har kraschat i golvet medans ni varit borta om dagarna? Jag har ju till och från...
Svar
19
· Visningar
4 999
Senast: pimy
·
M
Övr. Katt Hur många katter respektive lådor har ni? Jag har nyligen skaffat en katt till och bor i lägenhet. Känner att jag har svårt att få...
Svar
3
· Visningar
701
Senast: houdini
·
T
Övr. Katt jag har en 1 årig kasterad hankatt, (fast jag har bara haft honom i 2 månader.) Han går runt och jamar och "skriker" hela tiden. Det...
Svar
7
· Visningar
7 820
Senast: Yoggi
·
Övr. Katt Är detta ett bra foder att ge katterna? eller vilket torrfoder skulle ni rekomendera till mina katter. Nu får dom RC men de blir ju... 2
Svar
37
· Visningar
11 928
·
Övr. Katt Hej på er! Jag går omkring och funderar på ett par saker ang katter, likaså min pojkvän som har katterna och just nu är lite...
Svar
1
· Visningar
721
Senast: Prosit
·
E
Övr. Katt Hej! Min katt mjällar, varför gör hon det? Det är en bondkatt, cirka 9 år (övergiven och omhändertagen). Hon äter Mjau torrfoder och...
Svar
13
· Visningar
5 180
·
Övr. Katt Jag vet inte om denna ska ligga på Hund eller Katt, men eftersom det handlar om hur katterna påverkas, så lägger jag den på katt...
Svar
2
· Visningar
924
Senast: malumbub
·
E
Övr. Katt Jag har två killar och så länge vi bor såpass trångt (44 kvm) så kommer det (troligen) inte flytta in några mer kissar. Men flyttas... 2
Svar
22
· Visningar
1 867
Senast: Tramptass
·
Övr. Katt Är det någon här som har en sådan? Tror ni att det är värt att skaffa en sådan om man bara har en katt? Han har hittills alltid...
Svar
4
· Visningar
951
Senast: Josa
·
Övr. Katt Ni som har långhåriga katter nu, har ni några bilder på hur dom var i pälsen när den va 6v? Går det att se tydligt då att en kommer bli... 2
Svar
28
· Visningar
22 575
Senast: aneka
·
Övr. Katt Kan man smörja in kattens trampdynor med Idomin? Eller är det farligt för katter?
Svar
9
· Visningar
4 370
Senast: Reykur
·
A
Övr. Katt Vi har tagit hand om en hittekatt som strykit omkring hos våra grannar under en tid. De har kontaktat katthemmen häromkring, och de hade...
Svar
2
· Visningar
713
Senast: Prosit
·
Övr. Katt nu ska ni lägga in bilder som är så lika mina katter som möjligt! katt nr 1 millan: katt nr2 bill: katt nr 3 bull:
Svar
5
· Visningar
875
Senast: Kansi bansi
·
Övr. Katt tänkte att jag skulle visa lite bilder på min katt från när han var liten tills nu..:) :love: :love: bäbis: lite äldre...
Svar
2
· Visningar
653
Senast: Congeria
·
Övr. Katt Står kattens mat framme alltid eller ger ni tidsbestämda portioner? Om maten inte står framme, hur ofta ger ni då katten mat? Varför... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 728
Senast: loveponies
·
Övr. Katt Jag tycker att det här med försäkringar är svårt. I helgen får jag hem mina två efterlängtade kattungar :love: Självklart ska jag teckna...
Svar
4
· Visningar
796
Senast: aiquen
·
Övr. Katt ..är full av spännande saker för en liten Devon som upptäcker den stora världen! Buskar att krypa i, löven prasslar så skojigt... 2
Svar
30
· Visningar
1 823
Senast: palle
·
Övr. Katt Jag sitter har i Holland, o saknar mig alskade lilla kisse nat sa in i! jag kunde ju inte ta med mig henne, det var det inte ens tal om...
Svar
2
· Visningar
570
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka