Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Så här såg Junior ut dagen efter att Diggers fästmö Tussan kommit... ev. storbilds varning :angel:
Svar
7
· Visningar
871
Senast: Heulwen
·
E
Övr. Katt Hej har bestämmt mig för att skaffa kisse, eller ja jag har funderat på det länge o kommer nog fundera ytterligare, men jag skulle bara...
Svar
9
· Visningar
4 046
Senast: loveponies
·
Övr. Katt våren är här, dags att plocka fram kameran och fota katterna! jag satt på verandan och fotade det här idag; länkar för de var nog...
Svar
8
· Visningar
866
Övr. Katt http://www.b3ta.hnldesign.nl/index.php?list=4&page=all
Svar
2
· Visningar
2 361
Senast: Zilver
·
Övr. Katt Vad händer? Etologisk förklaring? http://www.compfused.com/directlink/4656/
Svar
2
· Visningar
676
Senast: Sammet
·
Övr. Katt och dessutom försvunnen. Igår kom min pappa hem och sa att han hade sett min ena katt trebent, något hade hänt med det ena bakbenet...
2
Svar
32
· Visningar
1 643
Senast: Ylva86
·
J
Övr. Katt För några månader sedan fick jag och min sambo en kattunge på 12 veckor, han var jätte söt och en bondkatt. Han hade inga vaccinationer...
Svar
10
· Visningar
1 159
Senast: MissFideli
·
S
Övr. Katt Har ingen katt men är lite nyfiken om hur p-piller för katter funkar. Ger man dem ett piller varje dag eller? Tänkte min förra katt var...
Svar
3
· Visningar
849
Senast: Sol
·
Övr. Katt Min långhåriga kisse är väldigt känslig, hon saknar underhudsfett (ändå fri tillgång till mat, hon äter nästan bara 'för syns skull')...
Svar
1
· Visningar
725
Senast: plymen
·
C
Övr. Katt Jag undrar litegrann om "slutstorleken", alltså storleken på en färdigvuxen katt, kan variera med vad den äter för mat? För Elsa är...
Svar
3
· Visningar
753
Senast: Calenfiriel
·
Övr. Katt Måste bara visa upp syrrans lilla nyinköpta kattunge, Mr Tuvok. :D Erkänn att han är bedårande? :love: :love: :love:
2
Svar
37
· Visningar
2 352
Senast: Nitronom
·
Övr. Katt Min ena lilla kisse har spytt säkert 10ggr idag. Bara nån gul sörja. hon är pigg i övrigt. Va tror ni de kan va? Är de nå farligt? Va...
2
Svar
20
· Visningar
3 752
Senast: verrdogan
·
Övr. Katt Jag har en katt-tös på snart 7 år. Hon kasterades (steriliserades?) för flera år sedan. Då plockade dom bort hela livmodern och...
Svar
2
· Visningar
930
Senast: Destiny_D
·
Övr. Katt Jag dryter snart ihop, ärligt talat. :cry: För några veckor sedan var Oscar dålig, som ni kanske vet. Båda katterna har efter det...
Svar
1
· Visningar
724
Övr. Katt Har en liten brittisk korthår på ett gäng månader, jag börjar fundera öer om hon kanske har lärt sig Nej. Om hon sitter med vid...
Svar
16
· Visningar
1 835
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Ska i vår (maj) resa utomlands i ca 10 dagar. Tyvärr är mina vanliga kattpassare just då också bortresta så nu funderar jag på hur man...
Svar
3
· Visningar
780
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt *suck* Som ni kanske vet har min lille kille en lite krånglig mage. För någon vecka sedan blev han snabbt dålig med kräkningar och...
Svar
2
· Visningar
782
Senast: palle
·
Övr. Katt Nån som vet om de finns nån kattras som inte är lika allergiframkallande som andra. är bengaler de, eller är det bara nått som jag har...
Svar
15
· Visningar
8 588
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Vilekn sort/märke använder ni? vilka sorter tycker ni är bra? Jag kör catchoise nu, den med lukt =)
2
Svar
21
· Visningar
1 635
Senast: Nanzzoni
·
Övr. Katt Har en skogisblandis på snart 2 år. Vill pröva att ställa ut henne och sen min nya katt bengalen. Men va ser dom på hos en katt? Vrt ju...
Svar
10
· Visningar
1 144
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama