F
fancyfree
Sv: Hur ger ni maten?
Jag fyller på maten när den är slut (torrfoder) ger lite sheba ibland oxå..
Jag fyller på maten när den är slut (torrfoder) ger lite sheba ibland oxå..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Står kattens mat framme alltid eller ger ni tidsbestämda portioner?
Om maten inte står framme, hur ofta ger ni då katten mat?
Varför gör du som du gör?
Har ju världens mäst borskämda katt och hon får 2ggr/dag kokt torsk och kokt kyckling. Övriga har doserat torrfoder 1 gång/dag
Har ju världens mäst borskämda katt och hon får 2ggr/dag kokt torsk och kokt kyckling. Övriga har doserat torrfoder 1 gång/dag
Föresten vill jag inte ha katter som är ställda efter en klocka Där jag jobbar finns det två katter och en är så van vid att varje morgon SKA han ha sin blötmat (fast skålen är full med torrisar) och har man fullt upp med den som äger katten som ska ha hjälp med annat håller jag på att få psykbryt på mistluren på golvet som gnölar efter mat hela tiden
I min värld talar även erfarenhet mot allt vad jag kan läsa och höra, så länge det inte i praktiken motbevisas. Mina katter mår mycket bättre, och är friskare än någonsin.. Inga problem har uppstått sedan jag bytte foder, och därmed är det enl. mig bevisat att katterna mår bättre av ett väl sammansatt foder, än ett hopslafs i burk